کد خبر : 1946152 | 02 تیر 1402 ساعت 21:05 | 74K بازدید | 30 دیدگاه

اسطوره رئال به آرزویش رسید: مدال‌های طلا در راه است!

گرت بیل، ستاره ولزی سابق رئال مادرید، مجوز حضور در تور PGA گلف که یکی از معتبرترین تورنمنت‌های این ورزش است را به دست آورد.

اسطوره رئال به آرزویش رسید: مدال‌های طلا در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای علاقه گرت بیل به ورزش گلف در دوران فوتبال او یکی از جنجالی‌ترین حواشی این ستاره سابق فوتبال ولز بود. به خصوص در سال‌های پایانی حضور بیل در رئال مادرید هواداران معتقد بودند او بیش از آنکه به رئال و فوتبال اهمیت بدهد به گلف می‌‌‌پردازد و این از مهم‌ترین عواملی بود که رابطه گرت بیل و رئالی‌ها را شکرآب کرده بود.

گرت بیل وقتی در نهایت با فوتبال خداحافظی کرد به صراحت گفت که از این پس می‌تواند با خیال راحت به ورزش موردعلاقه‌اش، گلف، بپردازد.

1890544

این ستاره سابق رئال امروز به آرزویش رسید و مجوز شرکت در تورنمنت PGA که یکی از معتبرترین رقابت‌های دنیای گلف است را به دست آورد. گرت بیل با کسب این مجوز می‌تواند در یکی از برنامه‌های تورنمنت PGA که مسابقه سلبریتی‌های Pro-Am نام دارد شرکت کند.

این مسابقه با حضور تعدادی از مشهورترین ستاره‌های دنیای سینما، موسیقی و ورزش برگزار می‌شود. از جمله چهره‌های مشهوری که با گرت بیل رقابت خواهند کرد می‌توان به تام هالند و بن استوکز اشاره کرد.

گرت بیل با انتشار یک ویدیوی کوتاه شخصا تایید کرد که قرار است در این مسابقه از تورنمنت PGA شرکت کند. او بعد از بازنشستگی‌اش در چندین مسابقه گلف شرکت کرده بود ولی در صحبتهای کوتاهش گفت از اینکه می‌تواند در تورنمنتی به بزرگی PGA حضور داشته باشد بسیار خوشحال است.

1890545

این مسابقه روز 13 سپتامبر آغاز می‌شود. گرت بیل در کنار ستاره‌های دنیای سینما و موسیقی با چند ورزشکار دیگر از جمله جیمز اندرسون و استوارت براد، ستاره‌های کریکت بریتانیا، هم رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها