کد خبر : 1946167 | 02 تیر 1402 ساعت 22:08 | 27K بازدید | 10 دیدگاه

رونالدو و نوس: دربی ریاض منتظر دو رفیق پرتغالی

با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.

رونالدو و نوس: دربی ریاض منتظر دو رفیق پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، روبن نوس دقایقی پیش با امضای قراردادی رسمی به الهلال پیوست تا از فصل آینده در لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان برود. اما نوس در آن فصل با چالشی خاص در استادیومهای این کشور روبرو خواهد شد: مواجهه با کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره النصر، در دربی ریاض.

1890563

این چالش به این خاطر برای روبن نوس متفاوت خواهد بود که او و کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی کشورشان پرتغال با هم رابطه دوستانه صمیمی‌ای برقرار کرده‌اند و تا کنون در یک دربی به مصاف هم نرفته‌اند.

روبن نوس، نه به اندازه کریستیانو که اخیرا دویستمین بازی ملی‌اش با پرتغال را جشن گرفت، اما به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی تیم ملی این کشور شناخته می‌شود. در طول سالها رابطه دوستانه صمیمی‌ای بین این دو در اردوهای ملی ایجاد شد. کریستیانو و نوس در سال 2019 با هم فاتح لیگ ملت‌های اروپا شدند تا تجربه بالای سر بردن جام قهرمانی را در کنار هم داشته باشند.

1890564

نوس اولین بازی ملی‌اش را در سال 2015 با تیم ملی پرتغال انجام داده و هشت سال است که در این تیم با رونالدو همبازی است. او چهل بازی ملی در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها