کد خبر : 1946169 | 02 تیر 1402 ساعت 22:18 | 28.6K بازدید | 4 دیدگاه

فردى كه براى دخترانش ديوار چين را هم خراب مى كند

كتك كارى و تهديد در حوالى تيم ملى ووشوى زنان!

پدر دو دختر ووشوكار همدانى براى دومين سال متوالى در فدراسيون ووشو جنجال به پا كرد.

كتك كارى و تهديد در حوالى تيم ملى ووشوى زنان!

به گزارش "ورزش سه"، روز پنجشنبه بود که از فدراسیون ووشو و محل برگزاری اردوی تیم ملی ووشوى زنان اخبار عجیبی به گوش رسید؛ اخباری که مربوط به درگیری یک فرد نام آشنا بود. فردى كه سال گذشته در جریان مسابقات ووشوى دختران قهرمانی کشور به خاطر باخت دخترش جنجال ساز شد و با حمله به اتاق گرم ورزشکاران و درگیری با خواهران منصوریان نامش بر سر زبان ها افتاد.

احسان ده پهلوان پدر سه دختر ووشوكار در استان همدان است که بار دیگر به خاطر باخت دخترانش در مسابقات قهرمانی کشور در زاهدان از کوره در رفته و بعد از تهدید در فضای مجازی روز پنجشنبه به فدراسیون ووشو رفت و بعد از درگیری با برخی مسئولان فدراسیون سمت خوابگاه تیم ملی ووشو زنان رفت و با پرتاب سنگ به سوی ملی پوشان حاضر در خوابگاه حمله کرد!

در جریان این درگیری همسر و دختران ده پهلوان و چند مرد دیگر که از آشنایانش بودند، نیز او را همراهی می‌کردند.

فدراسیون ووشو و بعد از این اتفاقات در بيانيه بلند بالاى خود ماجرا را برای اهالی و جامعه ورزش تشریح و اقدامات این فرد را به شدت محکوم کرد.

1890569
اين صحنه حمله ده پهلوان و خانواده و دوستانش با سنگ را به خوابگاه دختران ووشوكار نشان مى دهد

اما پهلوان که در فضای مجازی مسئولین فدراسیون را تهدید کرده بود به فعالیت خود در فضای مجازی ادامه داد و با انتشار برخی ها از چت هایش با شهربانو منصوریان ادعا کرد که برای پیروزی دخترش در مسابقات انتخابی تیم ملی به اين ورزشكار شناخته شده و مسوولين فدراسيون پول هاى هنگفتى پرداخت كرده است.

ده پهلوان همچنين در خصوص اتفاقات مسابقات قهرمانى كشور در مصاحبه خود با فارس مى گويد: "ما یک تیم از استان همدان را همراه با همسرم به زاهدان اعزام کردیم تا نفرات اعزامی در مسابقات قهرمانی کشور دختران حضور داشته باشند. متاسفانه در فینال مسابقات داوران حق کمند را پایمال کردند و همسرم به نحوه قضاوت داوران اعتراض کرده و در نهایت پس از کتک زدن دخترم و همسرم آنها را از سالن مسابقات اخراج کردند. بعد از آن کیانا هم که در فینال حضور داشته او را نیز اخراج کردند. بنده وقتی به این اتفاق واکنش نشان دادم و اعتراض کردم با من نیز برخورد شد و حتی رئیس فدراسیون بنده را تهدید کرده که ما را از ووشو برای همیشه حذف خواهد کرد."

اتفاقات جنجالی و ادعاهاى ده پهلوان با واکنش خواهران منصوریان نیز همراه بود و سهیلا و شهربانو منصوریان با انتشار فیلمی در اینستاگرام خود از حراست مجموعه آزادی و اتفاقاتی که برایشان افتاده گلایه‌مند بودند. منصوريان با تاييد دريافت ٥٠ ميليون از ده پهلوان گفته اين پول بابت هزينه باشگاهش پرداخت شده و بعد از مدتى به او بازگردانده شده است.

1890568
در اين تصوير هم پنجره شكسته خوابگاه مشخص است و هم زخمى كه شهربانو منصوريان مى گويد به خاطر درگيرى هاى روز پنجشنبه روى سرش ايجاد شده است

انتشار فيلم لحظات درگيرى روى اينستاگرام خواهران منصوريان نشان می‌داد که ده پهلوان و خانواده‌اش به شکلی عجیب با سنگ به سوی پنجره های خوابگاه تیم ملی ووشو زنان حمله کردند و حتی این اتفاق باعث مصدومیت شهربانو منصوریان و چند تن دیگر از ورزشکاران شده است.

1890566
فدراسيون ووشو با انتشار اين نامه اعلام كرده سال گذشته در نامه اى به حراست مجموعه آزادى خواستار جلوگيرى از ورود اين فرد شده است

در حالیکه شهربانو منصوریان در ویدیو منتشر شده از وزیر ورزش انتقاد کرد و خواست به اين ماجرا ورود كند، امروز علاوه بر اینکه کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در محل اردوی تیم ملی حاضر شد، وزارت ورزش در يك بیانیه این اتفاقات واکنش نشان داد.

در بخشی از بیانیه وزارت ورزش با وجود محکوم کردن این ماجرا آمده است که فدراسيون ووشو درخواستى مبنی بر راه ندادن ده پهلوان و خانواده اش به مجموعه ورزشی آزادی دریافت نکرده و مسووليت اصلی بر عهده خود فدراسیون ووشو است.

1890567
ده پهلوان با انتشار اين استورى بعد از درگيرى هاى ديروز بازهم به حمايت از دخترانش پرداخته است!

در حالی که کمتر از سه ماه تا بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و تیم ملی ووشو در بخش آقایان و بانوان امیدهای اصلی کسب مدال برای کاروان ایران هستند، این اتفاقات عجیب و تهدیدهای دوباره این فرد که به گفته خواهران منصوریان و برخی مسئولین فدراسیون ووشو اعلام کرده هفته بعد با سلاح گرم وارد فدراسیون خواهد شد! به نظر می‌رسد این موضوع نیازمند دخالت جدی وزارت ورزش جوانان و حتی نیروهای حراستی و امنیتی است تا آرامشی دوباره به فدراسیون ووشو و اردوی تیم ملی ووشو بانوان بازگردد.

البته که فدراسیون ووشو در بیانیه خود اعلام کرده این فرد متواری شده و دارای حکم محکومیت از مراجع قضايى است.

دیدگاه‌ها