کد خبر : 1946173 | 02 تیر 1402 ساعت 23:01 | 25.6K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: جاستین کلایورت اولین خرید بورنموث شد

باشگاه بورنموث رسما اعلام کرد جاستین کلایورت، وینگر هلندی، را با قرارداد دائمی پنج ساله از آاس رم به خدمت گرفته است.

رسمی: جاستین کلایورت اولین خرید بورنموث شد

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی باشگاه انگلیسی بورنموث این باشگاه با جاستین کلایورت، وینگر هلندی رم، قراردادی پنج ساله امضا کرد و او را به صورت دائمی به خدمت گرفت.

بر اساس گزارش‌ها مبلغ قرارداد کلایورت با بورنموث 11 میلیون یورو است و 1 میلیون یورو هم به صورت بندهای الحاقی در قرارداد او گنجانده شده است. کلایورت فصل گذشته را به صورت قرضی از رم در والنسیا بازی می‌کرد.

1890583

نیل بلیک، مدیر باشگاه بورنموث، با اعلام خبر جذب جاستین کلایورت گفت:" برای ما باعث افتخار است که جاستین اولین خرید ما برای فصل آینده است. کلایورت یک بازیکن هجومی جذاب و همه‌کاره است که شم گلزنی بالایی دارد. فوتبالیستی سریع و علاقه‌مند به بازی مستقیم که سطح تکنیکی بالایی دارد. همه ما مشتاق همکاری با جاستین هستیم و اعتقاد داریم او برای تیم ما مهره باارزشی خواهد بود و هواداران بورنموث از تماشای بازی‌هایش لذت خواهند برد".

جاستین پسر پاتریک کلایورت، ستاره بزرگ سالهای گذشته فوتبال هلند است و در سال‌های گذشته همواره تحت‌الشعاع نام پدرش قرار داشته است.

والنسیا که فصل گذشته جاستین کلایورت را به صورت قرضی در اختیار داشت به دائمی کردن قرارداد او ابراز تمایل کرده بود ولی جاستین که مایل بود در لیگ برتر انگلیس بازی کند پیشنهاد بورنموث را جذاب دید و به این تیم پیوست.

دیدگاه‌ها