کد خبر : 1946183 | 02 تیر 1402 ساعت 23:30 | 128.6K بازدید | 40 دیدگاه

وداع اشک‌بار خرید الهلال: نوس زار زار گریه کرد! (عکس)

روبن نوس که ساعتی پیش رسما به الهلال پیوست در ویدیوی خداحافظی با هواداران تیم سابقش وولورهمپتون احساساتی شد و به مدت چند دقیقه به شدت گریه کرد.

وداع اشک‌بار خرید الهلال: نوس زار زار گریه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روبن نوس که فصل گذشته بازوبند کاپیتانی وولورهمپتون را به بازو می‌بست دقایقی پیش با باشگاه الهلال عربستان قراردادی رسمی امضا کرد که ارزش آن 65 میلیون یورو برآورد شده است.

نوس پیش از اینکه راهی عربستان شود تا رسما به بازیکنان و هواداران الهلال معرفی شود مقابل دوربین تلویزیون وولورهمپتون نشست تا پیامی خداحافظی برای هواداران گرگها بفرستد. اما این ستاره پرتغالی نشان داد که احساساتی است. در میانه این پیام ویدیویی، روبن نوس، در حالیکه مشغول تشکر از باشگاه وولوز و هوادارانش بود نتوانست احساساتش را گریه کند و جلوی دوربین به گریه افتاد.

1890591

ویدیوی خداحافظی روبن نوس با یک صندلی خالی آغاز شد که او وارد کادر شده و روی آن نشست. ستاره پرتغالی نفسی عمیق کشید و صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد:" وولوز، شش فصل، 253 بازی، قهرمانی چمپیونشیپ، پنج سال تجربه فوتبال لیگ برتر، رسیدن به نیمه‌نهایی جام حذفی، ماجراجویی ما در اروپا و بعضی بردهای بزرگ، 30 گل، 13 پاس گل، و هزاران خاطره که همیشه ماندگار خواهد بود. من در این مدت با انسانهای بزرگی کار کردم. از مسئول لباسها تا کارکنان آشپزخانه، از ماموران نگهداری چمن تا هیئت مدیره، از فیزیوتراپ‌ها تا مربی‌ها، از کادر فنی تا رسانه‌ها. یک تشکر بزرگ تقدیم همه شما. به تک تک کسانی که شانس کار کردن با آنها را داشتم".

ستاره پرتغالی در ادامه گفت:" ممنون رفقا. کاری که ما کردیم در تاریخ باشگاه خواهد ماند". در این لحظه بود که نوس بغض کرد و نتوانست به صحبتهایش ادامه دهد. او ابتدا قصد داشت احساسش را کنترل کند اما تلاشش بی‌فایده بود. ستاره پرتغالی از این تلاش دست برداشت و برای ثانیه‌های متمادی جلوی دوربین به شدت گریه کرد.

1890592
1890593

نوس در نهایت به صحبت ادامه داد و گفت:" از اینکه از من و خانواده‌ام اینقدر خوب حمایت کردید و پذیرایمان بودید از همه شما متشکرم. حالا من هم یکی از شما هستم. هوادار پر و پا قرص گرگها تا آخر عمر. یک روز شما را خواهم دید. زنده باد وولوز، کاپیتان شما روبن نوس".

ویدئو: 304118

دیدگاه‌ها