کد خبر : 1946252 | 03 تیر 1402 ساعت 12:45 | 64.4K بازدید | 12 دیدگاه

پیشنهاد سعودی برای پدرو رودریگز

رفیق قدیمی مسی در راه فوتبال عربستان

پدرو رودریگز، ستاره سابق بارسلونا و حال حاضر لاتزیو، پیشنهادی خوب از فوتبال عربستان دارد و احتمالا فصل بعد راهی لیگ حرفه ای این کشور خواهد شد.

رفیق قدیمی مسی در راه فوتبال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال عربستان توقف‌ناپذیر نشان می‌دهد. پس از اینکه فصل گذشته کریستیانو رونالدو راهی النصر شد، راه برای سایر فوتبالیست‌های اروپایی باز شد و در هفته‌های اخیر شاهد انتقال‌های بزرگی به باشگاه‌های سعودی بوده ایم. حال خبر می‌رسد که پدرو رودریگز نیز هدف بعدی تیم‌های عربستانی است.

1890674

بازیکن محصول آکادمی لاماسیا که در بهترین بارسلونای تاریخ زیر نظر پپ گواردیولا و همراه با لیونل مسی خوش درخشید، مدتی است که در فوتبال ایتالیا حضور دارد و پس از بازی برای رم دو فصلی است که در لاتزیو حضور دارد. 

1890672

فصل گذشته او در 46 بازی برای آبی‌ها به میدان رفت و یکی از بازیکنان مهم تیم در راه کسب رتبه دوم سری آ بود. او که پیشنهاد تمدید قرارداد تا 2025 را دارد، طبق ادعای مارکا قصد دارد فصل بعد راهی فوتبال عربستان شود. او به پیشنهاد تمدید لاتزیو پاسخی نداده و این روزها در حال بررسی پیشنهاد خوب یک باشگاه عربستانی است که نامش هنوز فاش نشده است. پدرو که به زودی 36 ساله خواهد شد، احتمالا سال‌های پایانی فوتبالش را در فوتبال آسیا توپ خواهد زد.

دیدگاه‌ها