کد خبر : 1946278 | 03 تیر 1402 ساعت 14:31 | 44.2K بازدید | 7 دیدگاه

بی‌خیال تمدید: ستاره یونایتد در تدارک عروسی است!

داوید دخیا هفته آینده با نامزد خواننده‌اش ازدواج خواهد کرد. مراسم عروسی او در حالی برگزار می‌شود که قراردادش با یونایتد تمام شده است.

بی‌خیال تمدید: ستاره یونایتد در تدارک عروسی است!

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده در زندگی داوید دخیا بسیار کلیدی خواهد بود. از یک طرف او ازدواج خواهد کرد و زندگی مشترکش را شروع می‌کند و از سوی دیگر قراردادش با یونایتد به پایان خواهد رسید.

دخیا در 12 سال گذشته شماره یک یونایتد بوده اما با وجود این که گفته می‌شود حاضر شده دستمزد کمتری بگیرد و حقوق 375 هزار پوند در هفته‌اش را کاهش دهد، باز هم یونایتد قرارداد با او را تمدید نکرده است.

این شایعه وجود دارد که اریک تن‌هاخ از کیفیت بازی دخیا راضی نیست و قصد دارد یک دروازه‌بان جدید بخرد. آندره اونانا، سنگربان اینتر نفر اول در فهرست مربی منچستریونایتد است.

با این حال، تمرکز دخیا فعلا روی قرارداد با یونایتد نیست بلکه او آماده می‌شود تا با ادورنه گارسیا ازدواج کند. قرار است او در جزیره مینورکا که در دریای مدیترانه واقع شده و از جزایر تحت مالکیت اسپانیا است، با نامزدش عروسی کند. مراسم آن‌ها دست‌کم دو روز طول خواهد کشید.

دخیای 32 ساله و ادورنه 37 ساله 12 سال پیش موقع ضبط یک آهنگ کریسمس برای جمع آوری کمک مالی برای کودکان سرطانی با هم آشنا شدند. گفته می‌شود در مراسم ازدواج آن‌ها بین 80 تا 100 نفر مهمان شرکت خواهند کرد.
ادورنه خواننده است و سال 2015 نماینده اسپانیا در مسابقات یورو ویژن بود.

1890715

دیدگاه‌ها