کد خبر : 1946281 | 03 تیر 1402 ساعت 14:22 | 54.3K بازدید | 9 دیدگاه

اشرف به جای واکر

پپ ستاره جنجالی پاریس را می خواهد

پپ گواردیولا در صورت قطعی شدن جدایی کایل واکر، قصد دارد اشرف حکیمی را جایگزین کند.

پپ ستاره جنجالی پاریس را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا می خواهد تیمش را برای فصل بعد از هر حیث کامل کند. سرمربی اسپانیایی پس از کسب یک هت تریک تاریخی با منچسترسیتی (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا)، می خواهد کشتی جنگی‌ای بسازد که بتواند از عنوان قهرمانی اش در این سه جبهه دفاع کند. برای انجام این کار، پپ چشم به فوتبالیستی دوخته است که می‌تواند دفاع راست تیمش را به شکلی عالی بهبود بخشد: اشرف حکیمی.

1890717

ایلکای گوندوگان قرار است راهی بارسا شود و احتمالا برناردو به پی اس جی و کایل واکر نیز به بایرن خواهند رفت. سیتی به زودی متئو کواچیچ و یوشکو گواردیول را به خدمت خواهد گرفت و هدف بعدی پپ، اشرف است.

1836266

او قرار است جانشین کایل واکر شود که تنها یک فصل دیگر با سیتی قرارداد دارد و بایرن را سخت علاقه مند به خود می بیند. در شرایطی که سیتی ژوائو کانسلو را نیز در فهرست فروش گذاشته، باشگاه باید یک مدافع راست جدید جذب کند و پپ کسی جز اشرف را نمی‌خواهد. مدافع سابق رئال، دورتموند و اینتر که تا 2026 با پی اس جی قرارداد دارد، فصل گذشته به دلیل یک رسوایی اخلاقی به سوژه رسانه‌ها بدل شد و همان قضیه باعث افت کیفی شدید او شد. 

1889137

اشرف نشانی از بازیکن سال‌های گذشته نداشت و حالا جدایی از پی اس جی را به شکل جدی بررسی می‌کند. جدایی ای که به سادگی میسر نخواهد بود و پی اس جی برای مدافع 24 ساله خود رقم بالایی می‌خواهد. پاریس برای جذب اشرف 60 میلیون یورو به اینتر پرداخت کرده بود و سیتی باید سر کیسه را شل کند.

دیدگاه‌ها