کد خبر : 1946299 | 03 تیر 1402 ساعت 15:43 | 63.6K بازدید | 7 دیدگاه

شیری دستیار رحمتی شد؛

فوری: خداحافظی کاپیتان نساجی از فوتبال

کاپیتان سالیان اخیر نساجی مازندران تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

فوری: خداحافظی کاپیتان نساجی از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری که طی چهار فصل اخیر لیگ برتر حضور مستمر در نساجی مازندران داشت و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم ارائه کرده بود، با پیشنهاد سید مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی نساجی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

شیری که دو سال در لیگ دسته اول و چهار فصل در لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفت و توانست قهرمانی جام حذفی را همراه با این تیم تجربه کند، در سن ۳۷ سالگی و اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن، تصمیم گرفت به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کند.

1890745

این مدافع اصالتا مازندرانی که علاوه بر حضور ۶ ساله در نساجی، تجربه بازی در شموشک نوشهر، فجر سپاسی شیراز و سایپا تهران را دارد، امروز رسما در مراسم معارفه سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

حامد شیری امروز بخاطر زحماتی که در نساجی مازندران کشیده بود، توسط این باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت و البته رحمتی نیز پیشنهاد حضور این بازیکن در کادر فنی تیمش را داد که مورد پذیرش او قرار گرفت.

شیری امروز با خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفت به پیشنهاد مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی نساجی مازندران پاسخ مثبت دهد و به طور رسمی وارد عرصه مربیگری شود.

دیدگاه‌ها