کد خبر : 1946308 | 03 تیر 1402 ساعت 16:29 | 20.6K بازدید | 6 دیدگاه

ریکانی با صنعت می‌ماند؛

تغییر تصمیم جدایی: طالب تمدید کرد

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

تغییر تصمیم جدایی: طالب تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طالب ریکانی که در جشن قهرمانی استقلال خوزستان اعلام کرده بود احتمالا از صنعت نفت جدا می‌شود و فصل آینده برای تیم دیگری غیر از باشگاه شهرش به میدان برود، امروز تصمیم به ادامه همکاری با آبادانی‌ها گرفت.

کاپیتان صنعت نفت آبادان که در دیدار ماقبل پایانی فصل مقابل ذوب‌آهن گلزنی کرده و بلافاصله در دقایق ابتدایی از زمین اخراج شده بود، مورد هجمه برخی رسانه‌های مجازی قرار گرفت که بخاطر همین اتفاق تصمیم به جدایی از تیم محبوب خود داشت ولی با صرف نظر از آن و بنابر درخواست عبدالله ویسی قراردادش را تمدید کرد.

1890755

طالب ریکانی که در دور رفت لیگ هفدهم بازیکن استقلال خوزستان بود و پس از آن به طور مداوم طی سالیان اخیر برای صنعت نفت به میدان رفته و در گذشته نیز در مقاطع مختلف برای تیم شهرش به میدان رفته بود، امروز پس از توافق با مدیرعامل باشگاه نفت آبادان، تصمیم به تمدید قراردادش گرفت.

باشگاه صنعت نفت آبادان پیش از این هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی به طور رسمی انجام نداده بود و تمدید قرارداد با طالب ریکانی، مقدمه ورود این تیم به بازار تابستانی است تا آنها تیم بهتری نسبت به فصل گذشته لیگ برتر ببندند و امیدوار به بقا در لیگ برتر باشند.

دیدگاه‌ها