کد خبر : 1946314 | 03 تیر 1402 ساعت 16:50 | 45.8K بازدید | 27 دیدگاه

رسمی: میزبانی آسیا از یک شهر گرفته شد!

باشگاه نساجی مازندران نمی‌تواند در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

رسمی: میزبانی آسیا از یک شهر گرفته شد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که به‌عنوان قهرمان جام حذفی در فصل ۰۱-۱۴۰۰ توانست سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در قائم‌شهر نمی‌تواند در ورزشگاه شهید وطنی میزبان این رقابت‌ها باشد و باید در استادیوم دیگری در ایران بازی‌های آسیایی خود را انجام بدهد.

سید مهدی رحمتی، سرمربی جدید نساجی امروز در نشست خبری در قائم‌شهر عنوان کرد: واقعا ناراحتم که نمی‌توانیم در قائم‌شهر میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم و مجبوریم در اصفهان یا دیگر شهرها به مصاف حریفان خود برویم.

او تاکید کرد: متاسفانه این اتفاق نکته تاریکی در کارنامه فوتبال ما محسوب می‌شود که در نخستین سال آسیایی نساجی مازندران نمی‌توانیم میزبان لیگ قهرمانان و در خانه و شهر خودمان و در کنار تماشاگران پرشورمان میزبان آسیا باشیم.

سرمربی نساجی مازندران یادآور شد: مطمئنا دیگر نمی‌توانیم در قائم‌شهر میزبان لیگ قهرمانان باشیم، چراکه نه استادیوم وطنی شرایط میزبانی را دارد و نه زمانی باقی مانده تا استادیوم وطنی تجهیز شود. زمان خوبی را از دست دادیم و متاسفانه آن اتفاقی که باید، نیفتاد.

البته صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی پس از این صحبت‌ها عنوان کرد هنوز برای میزبانی در آسیا امیدوار هستند.

با این شرایط احتمالا نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان حریفان خود خواهد بود.

دیدگاه‌ها