کد خبر : 1946319 | 03 تیر 1402 ساعت 17:33 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانیم شانس صعود به المپیک باشیم، اگر

گلر امیدها: تشریح دو حس متناقض در عراق

دروازه‌بان تیم ملی امید از جمله بازیکنان نو ظهور فوتبال ما است که فصل گذشته تحت عنوان تیم هوادار توانست خودش را به فوتبالی‌ها معرفی کند.

گلر امیدها: تشریح دو حس متناقض در عراق

به گزارش ورزش سه، تیم امید در نهایت به مقام دومی رقابت‌های غرب آسیا رضایت داد. محمدرضا خالد آبادی که امسال در هوادار خوش درخشید درمورد این تورنمت به خبرنگار ما گفت: می‌توانستیم عراق را ببریم اما قرعه طوری به ما خورده بود که هفته اول استراحت داشتیم بعد از آن سه بازی سنگین داشتیم و در پنج روز سه بازی کردیم تا به فینال رسیدیم. اما عراق بعد از بازی اولش سه روز استراحت داشت. همچنین از میزبانی و تماشاگر بهره می‌بردند و یک مقدار کار ما سخت شد و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردیم .

وی در مورد تجربه‌اش در تیم امید ادامه داد: این دومین اردویی بود که دعوت شده بودم و اولین تورنمنت من بود و بنظرم با توجه به این که تیم‌مان یک هفته قبل مسابقات بسته شد فرصت نشد که زیاد روی مسائل تاکتیکی کار کنیم.

خالدآبادی در خصوص ضربات پنالتی در فینال که نتوانست هیچ یک از آنها را مهار کند اینگونه توضیح داد: در بازی با اردن موفق شدم دو ضربه بگیرم در بازی با عراق هم دوتا از پنج ضربه رو تشخیص دادم اما متاسفانه ضربات خوب زده شد. دروازه‌بان تیم حریف هم ضربه‌ای را مهار نکرد و با بد شانسی ضربه ما به تیر خورد. به هر حال فوتبال است و این هم جزئی از آن است.

1890774

وی در مورد شانس تیم امید برای صعود به المپیک گفت: بچه‌ها پتانسیل بالایی دارند و اگر فیفادی‌های قبلی در جام جهانی و عید را از دست نمی‌دادیم قطعا هماهنگ‌تر می‌شدیم. حالا هم اگر در تورنمنت‌ها و فیفادی‌ها در کنار هم باشیم، قطعا می‌توانیم یکی از شانس‌های صعود به المپیک باشیم.

خالد آبادی در خصوص فصلی که در هوادار سپری کرد افزود: شاید اگر کادر فنی دیگری بود با ترس این کار را انجام می‌داد اما آقای الهامی سر بازی اول آنقدر عادی با قضیه برخورد کرد که این انرژی به من هم منتقل شد و بدون استرس توانستم توانایی‌هایم را نشان بدهم.

دیدگاه‌ها