کد خبر : 1946325 | 03 تیر 1402 ساعت 17:48 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال سرمربی آمریکا از رفتن ستاره‌هایش به سری A

گرگ برهالتر، مربی تیم ملی آمریکا معتقد است تیموتی وه‌آ می‌تواند در یوونتوس سطح بازی‌اش را یک پله بالاتر ببرد و نظرش را در مورد پیوستن کریستین پولیشیچ به میلان بیان کرد.

استقبال سرمربی آمریکا از رفتن ستاره‌هایش به سری A

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ مدتی است در چلسی نیمکت‌نشین شده و در تابستان امسال که مالکان باشگاه دست به خانه‌تکانی بزرگی زده‌اند، او هم در فهرست فروشی‌ها قرار گرفته است. ابتدا گفته می‌شد اینتر او را می‌خواهد اما میلان حالا که پول خرید تونالی را دارد، به مشتری جدی‌تر او تبدیل شده است.  

از مربی آمریکا پرسیده شد، پولیشیچ در میلان خوب جا می‌افتد؟ برهالتر پاسخ داد: «کریستین برای چلسی بازی می‌کند اما ایتالیا و میلان هم مقصد بسیار جذابی است، حداقلِ آن بازی کردن در لیگ قهرمانان است.

اما در این زمینه توصیه‌ای ندارم. این‌ها تصمیمات شخصی هستند. این مسئله درباره بالوگان هم صادق است، که همین الان هم پتانسیلش را نشان داده و اینطور نیست که شنیده‌ام، مردم می‌گویند مهاجمی برای آینده است.»

برهالتر درباره علاقه ساسولو به یونس موسی، هافبک والنسیا گفت: «من بازی‌های سری A را دنبال می‌کنم و ساسولو را خوب می‌شناسم. آن‌ها در سال‌های اخیر خیلی خوب در پرورش استعدادها جا افتاده‌اند.»

1890785

گفته می‌شود تیموتی وه‌آ، پسر ژرژ وه‌آ اولین خرید یوونتوس در تابستان خواهد بود و از لیل به تورین می‌رود. او برای تیم ملی آمریکا بازی می‌کند. مربی آمریکا از این انتقال خوشحال است: «تیموتی در یوونتوس می‌تواند یک جهش رو به جلو انجام دهد.»

مربی تیم ملی آمریکا تاکید کرد: «بعد از لیگ‌ملت‌های اخیر که به عنوان هوادار دنبالش کردم، حالا هدف ما گلد کاپ و کوپا آمه‌ریکا است تا خودمان را به بهترین نحو ممکن برای جام جهانی 2026 که میزبان آن هستیم، آماده کنیم.»

دیدگاه‌ها