کد خبر : 1946354 | 03 تیر 1402 ساعت 20:45 | 49K بازدید | 15 دیدگاه

خشم یونایتد از چلسی: پیشنهادها را لو ندهید!

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد از چلسی به‌دلیل درز کردن اطلاعات پیشنهاد اخیرش برای جذب میسون مونت عصبانی است.

خشم یونایتد از چلسی: پیشنهادها را لو ندهید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در روزهای گذشته سومین پیشنهاد خود برای خرید میسون مونت را به چلسی ارائه داد؛ اما باشگاه با این پیشنهاد 65 میلیون یورویی مخالفت کرد.

روزنامه منچستر ایونینگ‌نیوز مدعی است شیاطین سرخ متوجه شده‌اند که عامل درز کردن جزئیات پیشنهادشان به مطبوعات، باشگاه چلسی بوده و به همین علت، از این باشگاه به‌شدت عصبانی هستند. این روزنامه معتقد است مدیران یونایتد اعتراض خود را به مدیران چلسی اطلاع داده و گفته‌اند استفاده از این تاکتیک‌ها منصفانه نیست و می‌تواند به اعتبار چلسی ضربه وارد کند.

از قرارداد میسون مونت با چلسی یک سال دیگر باقی مانده است. یونایتد تاکنون سه پیشنهاد برای خرید او به چلسی ارائه داده که با مخالفت چلسی روبه‌رو شده است. منچستر ایونینگ‌نیوز می‌گوید با رد پیشنهاد 65 میلیون یورویی، یونایتد دیگر تمایلی برای ارائه پیشنهادی با مبلغ بالاتر ندارد و از جذب مونت منصرف شده است.

1890838

گفته می‌شود اریک تن‌هاخ لیستی در اختیار مدیران یونایتد قرار داده که بازیکنان مد نظر او که می‌توانند به‌جای میسون مونت به خدمت گرفته شوند، در این لیست ارائه شده است.

رسانه‌های انگلیسی با توجه به این‌که تنها یک سال از قرارداد مونت باقی مانده و او تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد، از رفتار باشگاه چلسی با یونایتد متعجب‌اند. بعید به نظر می‌رسد چلسی در ادامه تابستان بتواند پیشنهادی بیشتر از 65 میلیون یورو برای این ستاره انگلیسی دریافت کند.

1890840

دیدگاه‌ها