کد خبر : 1946355 | 03 تیر 1402 ساعت 20:38 | 55.8K بازدید | 23 دیدگاه

امیری: منتظر لیست هستیم؛

نکونام درباره سیدحسین نظر نداده

کاپیتان استقلال وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.

نکونام درباره سیدحسین نظر نداده

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی پس از هفت سال حضور متوالی در استقلال و رسیدن به کاپیتانی این تیم، حالا مشخص نیست فصل آینده نیز در جمع آبی‌پوشان می‌ماند یا در باشگاه دیگری به کارش ادامه می‌دهد ولی هجمه‌های عجیب علیه او در هفته‌های پایانی فصل و به‌ویژه بعد از فینال جام حذفی کاری کرده تا بحث جدایی‌اش پیش بیاید.

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، در خصوص اینکه سیدحسین حسینی در لیست نفرات جواد نکونام قرار دارد یا خیر، عنوان کرد: در جلسه امروز با آقای نکونام صحبت کلی درباره بازیکنان موجود در باشگاه انجام گرفت و پیرامون نقاط ضعف تیم صحبت شد.

او در مورد لیست نفرات خروجی استقلال نسبت به فصل قبل ابراز کرد: هنوز آقای نکونام لیستی مبنی بر اینکه بازیکنی را می‌خواهد یا خیر، به باشگاه ارائه نکرده است.

قائم مقام باشگاه استقلال تاکید کرد: ماندن یا رفتن یک بازیکن به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و همان‌طور که آقای کریمی گفتند، بازیکن قطعا با نظر سرمربی در لیست خروج قرار می‌گیرد یا جذب می‌شود و باشگاه به نظر سرمربی احترام می‌گذارد و نمی‌خواهیم مثل فصل قبل بگویند بازیکن با نظر باشگاه جذب شده است.

امیری تصریح کرد: من در سال گذشته حضور نداشتم و نمی‌دانم بازیکنان با نظر چه کسی جذب شدند، ولی در این فصل بازیکنان قطعا با نظر شخص آقای نکونام به استقلال می‌آیند.

دیدگاه‌ها