کد خبر : 1946395 | 04 تیر 1402 ساعت 04:00 | 31.5K بازدید | 3 دیدگاه

تمدید قرارداد سرمربی ایرانی در لیگ ستارگان

باشگاه العربی قطر اعلام کرد قرارداد یونس علی، سرمربی فصل گذشته این تیم، دو فصل دیگر تمدید شد.

تمدید قرارداد سرمربی ایرانی در لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، یونس علی فصلی فوق‌العاده را در العربی پشت سر گذاشت و این تیم را به شرایطی رساند که حدود 30 سال از آن فاصله گرفته بود. این سرمربی موفق شد العربی را به عنوان قهرمانی جام امیر قطر برساند و برای اولین بار پس از سال‌ها به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ ستارگان تبدیل کند.

العربی در لیگ ستارگان قطر با تنها دو امتیاز کمتر از الدحیل قهرمان و بالاتر از تیم پر ستاره السد، به عنوان‌ نایب قهرمانی رسید.

عملکرد العربی در تورنمنت‌هایی که در آن شرکت کرد نیز قابل توجه بود؛ این تیم در طول فصل تنها 23 گل دریافت کرد تا در‌ پایان فصل با کمترین گل خورده، بهترین خط دفاعی را در اختیار داشته باشد و همچنین رقابت‌های امیر کاپ را نیز تنها با یک گل خورده به پایان رساند.

1890898

یونس علی که در پایان فصل به عنوان بهترین سرمربی لیگ ستارگان انتخاب شده بود، شب گذشته قرارداد خود را به مدت دو فصل تمدید کرد تا چند روز بعد همراه با بازیکنان تیمش برای اردوی آماده‌سازی پیش‌ فصل راهی اسپانیا شود.

نکته جالب اینکه این سرمربی 40 ساله که در دوران بازیگری خود در تیم‌های الاهلی، الریان، ام صلال و همچنین تیم ملی قطر را توپ زده است، اصالتی ایرانی دارد.

دیدگاه‌ها