کد خبر : 1946406 | 04 تیر 1402 ساعت 01:32 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

یک شوخی توئیتری که ناگهان جدی شد

مبارزه یک میلیارد دلاری زاکربرگ و ایلان ماسک

پیش‌بینی می‌شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.

مبارزه یک میلیارد دلاری زاکربرگ و ایلان ماسک

به گزارش "ورزش سه"، ایلان ماسک، مالک توئیتر روز سه‌شنبه در یک توئیت که بازتابی گسترده در رسانه‌های دنیا داشت مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک را به مبارزه در قفس دعوت کرد.

ماسک که برای شرکت در یک مهمانی به اروپا سفر کرده در پاسخ به سوال خبرنگارانی که در مورد میزان جدیت در مورد مبارزه با زاکربرگ سعی کرد برای مدیرعامل فیسبوک کری بخواند: "اگر زاکربرگ این مبارزه را قبول کند قطعا به ضررش خواهد بود!"

ماجرا از جایی جدی شد که زاکربرگ در پاسخ ماسک که او را به مبارزه دعوت کرده بود از مالک توئیتر خواست تا مکان مبارزه را برایش بفرست!

1890926

دانا وایت، رئیس UFC با تایید این موضوع اعلام کرد که با هر دو نفر صحبت کرده و از این مبارزه که در لاس وگاس برگزار خواهد شد به عنوان گران‌ترین مبارزه تاریخ یاد کرد.

1890927

گران‌ترین مبارزه تاریخ در سال 2017 بین فلوید می‌ودر و کونور مک‌گرگور برگزار شد که 600 میلیون دلار درآمد از آن حاصل شد. رئیس UFC پیش‌بینی کرده که مبارزه ماسک و زاکربرگ بیش از یک میلیارد دلار درآمد خواهد داشت که آن را به بزرگترین مبارزه تاریخ تبدیل کند.

وایت معتقد است که برای تماشای این مبارزه نیاز نیست اهل ورزش باشید: "این مبارزه رکورد بازدید و درآمد را باهم خواهد شکست که می‌تواند صدها میلیون دلار برای مقاصد خیریه درآمدزایی داشته باشد. لازم نیست شما طرفدار پر و پا قرص مبارزه باشید این مبارزه برای همه جذابیت خواهد داشت و همه دوست دارند آن را ببینند."

دیدگاه‌ها