کد خبر : 1946463 | 04 تیر 1402 ساعت 11:23 | 47.5K بازدید | 8 دیدگاه

حمله اسطوره هلند به ستاره بارسا: به جایی نمی‌رسید

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، به شدت از عملکرد بازیکنان تیم ملی کشورش و خصوصا ویرژیل فن دایک و فرانکی دی‌یونگ انتقاد کرد.

حمله اسطوره هلند به ستاره بارسا: به جایی نمی‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند موفق شده بود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه پیدا کند و میزبانی دیدارهای پایانی نیز برعهده این کشور بود. 

با این حال، آنها نتوانستند از این شرایط به خوبی استفاده کنند و با قبول شکست برابر تیم ملی کرواسی از صعود به دیدار فینال بازماندند و در دیدار رده‌بندی هم برابر تیم ملی ایتالیا بازنده میدان شدند. 

گولیت که به شدت از این وضعیت ناراضی است، از سبک بازی تیم رونالد کومان و همچنین نبود قدرت رهبری در این تیم انتقاد کرد و انگشت اتهام را به سوی بازیکنان شناخته شده هلند گرفت. 

1891007

این اسطوره فوتبال هلند در روزنامه دی تلگراف نوشت: «من به دنبال مسائلی بودم تا با استفاده از آنها بتوانم از کومان و بازیکنان ملی‌پوش حاضر در لیگ ملت‌ها را حمایت کنم. به هرحال خودم بازیکن بودم و شما دوست ندارید چنین اتفاقاتی در رویدادهای بزرگ فوتبالی به میزبانی کشورتان رخ دهد. 

پس از تلاش بسیار زیاد، نتوانستم از کومان و بازیکنانش دفاع کنم. آیا آنها حس می‌کردند به تعطیلات آمده‌اند؟ علی‌رغم این واقعیت که آنها الگوی افراد زیادی در هلند هستند و اغلب تشویق می‌شوند اما من متوجه شدم که فن دایک و دی یونگ در زمان لازم نمی‌توانند خودشان را نشان دهند. 

آنها در سطحی که لازم است به عنوان رهبران تیم ملی ظاهر نمی‌شوند. من فکر می‌کنم آنها فاقد مهارت لازم برای رهبری این تیم هستند. در واقع من انتظار چیزی از آنها دارم که از آن برخوردار نیستند. آنها باید بیشتر به بازی‌شان توجه کنند. برای یک مربی، کار کردن بدون داشتن رهبری در زمین دشوار است و قرار بود فن دایک و دی یونگ این نقش را ایفا کند.»

دیدگاه‌ها