کد خبر : 1946490 | 04 تیر 1402 ساعت 13:18 | 139.6K بازدید | 61 دیدگاه

زیدان فاش کرد: فقط این دو ستاره از جا بلندم می‎‌کنند!

زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید تنها کریم بنزما و لوکا مودریچ می‌توانند او را به شدت هیجان‌زده کنند.

زیدان فاش کرد: فقط این دو ستاره از جا بلندم می‎‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، زیدان با درخشش بنزما و مودریچ موفق شد قهرمانی‌های متعددی را در رئال مادرید به دست آورد و دوران بسیار موفقی را در این تیم پشت سر بگذارد. 

این مربی فرانسوی در طول دوران حضورش روی نیمکت رئال مادرید به عنوان سرمربی این تیم توانست سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان به دست آورد و در دومین دوره حضورش در رئال هم فاتح لالیگا شد. 

او که در این مدت با بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو هم کار کرده بود، حالا از دو بازیکنی نام برده که همیشه باعث شده‌اند او در هنگام تماشای بازی به وجد بیاید. 

1891045

زیدان در این باره گفت: «اگر بازیکنی باشد که باعث شود من از جایم بلند شوم، کریم بنزما و البته لوکا مودریچ است. این دو بازیکنانی هستند که به نظر می‌رسد توپ را از دست داده‌اند اما همیشه می‌توانند به نوعی از این موقعیت با موفقیت بیرون بیایند.»

سرمربی سابق رئال همچنین درباره پیوستن جود بلینگام به این باشگاه اظهار داشت: «جود بلینگام بازیکن مهمی برای آینده است. او آماده بازی کردن در رئال مادرید است. در فینال لیگ قهرمانان 2022 با او ملاقات داشتم و کمی با هم صحبت کردیم. امیدوارم که او دوران فوتبال بسیار خوبی داشته باشد.»

دیدگاه‌ها