کد خبر : 1946506 | 04 تیر 1402 ساعت 14:21 | 26.3K بازدید | 5 دیدگاه

شروع تیم لیگ برتری با بیشترین خروجی!

شاگردان سید مجتبی حسینی از امروز تمرینات پیش‌فصل را آغاز می‌کنند.

شروع تیم لیگ برتری با بیشترین خروجی!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که پس از انتخاب سید مجتبی حسینی به‌عنوان سرمربی روند فعالیت خود در نقل و انتقالات را برای جذب بازیکنان و تمدید قرارداد با نفرات مدنظر آغاز کرد، قصد دارد از امروز تمرینات خود را از سر بگیرد.

تیم فوتبال آلومینیوم که طی فصل اخیر با رحمتی کارش را دنبال کرده بود، حالا با مجتبی حسینی برنامه جدیدی در نظر گرفته و با کاهش چشمگیر بودجه، قصد دارد با جوان‌گرایی بیشتری نسبت به گذشته وارد لیگ برتر شود و از امروز تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

شاگردان مجتبی حسینی از ساعت ۱۷ امروز در زمین چمن برق باختر اراک نخستین جلسه تمرینی را برگزار می‌کنند که بازیکنان تحت قرارداد باشگاه آلومینیوم در این تمرین حضور خواهند داشت و سرمربی ایرالکو شرایط آنها را زیر نظر می‌گیرد.

باشگاه آلومینیوم اراک بیشترین خروجی را از ترکیب اصلی خود بین تمام تیم‌های لیگ برتری داشته و تاکنون حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، محمود قائدرحمتی، محمدرضا آزادی و سید محمداحسان حسینی به طور  قطعی از این تیم جدا شده و راهی تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران شده‌اند که این اتفاق شرایط سختی را برای مجتبی حسینی رقم زده که او امیدوار به جذب نفرات جایگزین است.

دیدگاه‌ها