کد خبر : 1946535 | 04 تیر 1402 ساعت 16:05 | 49.3K بازدید | 18 دیدگاه

آلگری ماندنی شد

رد پیشنهاد هنگفت الهلال به عشق یوونتوس

مکس آلگری پیشنهاد بالای الهلال را رد کرد و تصمیم گرفت به قراردادش با یووه پایبند باشد.

رد پیشنهاد هنگفت الهلال به عشق یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، آلگری فصل سختی را روی نیمکت یوونتوس پشت سر گذاشت و معضلات بیرون از زمین که گریبانگیر این باشگاه شد تاثیر بسیاری روی عملکرد او و بازیکنانش داشت. کسر 10 امتیاز در هفته‌های پایانی و در حالی که آنها در بین چهار تیم صدر جدول قرار داشتند، باعث شد یووه سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست بدهد و ضربه سنگینی به بازیکنان این تیم وارد شود. 

1884306

در حالی که این مشکلات باعث دردسر جدی برای یوونتوس شده بود اما بسیاری انگشت اتهام را به سوی آلگری گرفته بودند و او را مقصر شرایط نه چندان خوب بیانکونری می‌دانستند. 

دیروز رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند الهلال آماده است تا قراردادی سه ساله با این مربی امضا کند و دستمزد 20 میلیون یورویی به علاوه بند پاداش 10 میلیون یورویی در صورت کسب قهرمانی به او پرداخت کند اما ساعتی پیش اسپورت مدیاست اعلام کرد که آلگری به عشق یوونتوس و برای بازگرداندن باشگاه به جایگاه واقعی‌اش پیشنهاد هنگفت الهلال را رد کرده و قطعا فصل بعد نیز روی نیمکت یوونتوس خواهد ماند.

 آلگری در مقطع اول مربیگری‌اش در یووه فوق العاده کرد ولی در بازگشت نتوانسته روزهای خوب قبل را تکرار کند. باید دید فصل بعد شرایط چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها