کد خبر : 1946565 | 04 تیر 1402 ساعت 18:00 | 38.5K بازدید | 21 دیدگاه

حواشی یک مصاحبه: زیدان برای نیمکت رئال خیز برداشت

مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبت‌های او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.

حواشی یک مصاحبه: زیدان برای نیمکت رئال خیز برداشت

به گزارش "ورزش سه"، رابطه عاشقانه رئال مادرید و زین‌الدین زیدان با وجود پستی و بلند‌هایی که در طول زمان تجربه کرده هرگز قطع نشده است.

زیدان وقتی در سال 2021 با وجود موفقیت‌های درخشانی که به دست آورده بود مجبور شد نیمکت رئال را ترک کند تا جایش را به کارلو آنچلوتی بسپارد، از رئالی‌ها و فلورنتینو پرز ناراحت و غمگین بود، اما هیچ ناراحتی‌ای باعث نمی‌شود زیدان به باشگاهی که به آن عشق می‌ورزد پشت کند.

اسطوره فوتبال فرانسه و رئال مادرید امروز در مصاحبه‌ای با تله‌فوت صحبت‌هایی مطرح کرد که باعث شد مطبوعات فرانسوی گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده زیزو مطرح کنند. اکثر رسانه‌های فرانسوی می‌گویند صحبت‌های زیدان در این مصاحبه نشان می‌دهد او آماده است که در تابستان آینده به نیمکت رئال برگردد.

1891135

اولین کسی که این گمانه‌زنی را مطرح کرد همان روزنامه‌نگاری بود که برای تله‌فوت با زیدان مصاحبه کرده بود. او می‌گوید با اینکه علاقه شدید تیم ملی برزیل به آنچلوتی ممکن است راه را برای خالی شدن نیمکت رئال در تابستان جاری باز کند، اما نشستن زیدان روی این نیمکت امسال خیلی بعید به نظر می‌رسد.

اما قرارداد آنچلوتی با رئال در سال 2024 به پایان می‌رسد و در فرانسه معتقدند این همان لحظه‌ای است که زیدان انتظارش را می‌کشد. لحظه‌ای که فلورنتینو پرز با او تماس گرفته و خواهان نشستن او روی نیمکت لوس بلانکوس برای سومین بار خواهد شد. این در حالی است که در روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی تایید کردند که رئال برای فصل 25-2024 به دنبال سرمربی است اما آنها شانس ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، را بالا می‌دانستند. 

1891136

دیدگاه‌ها