کد خبر : 1946576 | 04 تیر 1402 ساعت 18:40 | 43.5K بازدید | 34 دیدگاه

انصراف یونایتد: آنقدر پول نداریم، با دخیا ادامه می‌دهیم!

یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد داوید دخیا بر خلاف شایعات اخیر، قرارداد خود با منچستریونایتد را تمدید می‌کند.

انصراف یونایتد: آنقدر پول نداریم، با دخیا ادامه می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، روز 30 ژوئن (9 تیر) به پایان می‌رسد و در روزهای گذشته گزارش‌های زیادی حاکی بود که اریک تن‌هاخ خواهان ادامه حضور دخیا در تیمش نیست و او قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

اما روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که در چند ساعت گذشته در سرنوشت دخیا در یونایتد تغییری بزرگ ایجاد شده و او بر خلاف شایعات قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید خواهد کرد.

1891147

یکی دو ماه پیش در انگلیس همه معتقد بودند تمدید دخیا با یونایتد قطعی است اما با طولانی شدن مذاکرات و به نتیجه نرسیدن آن شک و شبهه‌هایی در این باره مطرح شد. حتی ادعا شده بود که اریک تن‌هاخ نام این دروازه‌بان اسپانیایی را در فهرست خروجی‌های تیمش قرار داده است. موندو اما می‌گوید در ساعت‌های اخیر شرایط به کلی دگرگون شده و کفه ترازو به نفع تمدید دخیا سنگین شده است.

این گزارش مدعی است اریک تن‌هاخ بعد از مذاکره با چند گزینه جایگزین به این نتیجه رسیده که برای خرید یک سنگربان جدید باید بخش قابل توجهی از بودجه‌ای که باشگاه در اختیارش گذاشته را هزینه کند. او به همین علت از خرید دروازه‌بان منصرف شده و موافقتش با تمدید قرارداد دخیا را به باشگاه اطلاع داده است.

1880917

در لیست دروازه‌بان‌هایی که تن‌هاخ در اختیار باشگاه گذاشته بود تا مذاکره با آنها انجام بشود نام دیوگو کاستا و آندره اونانا دیده می‌شد اما در نهایت مشخص شد باشگاه‌های آنها پورتو و اینتر بدون دریافت مبالغی قابل توجه حاضر به از دست دادن گلرهایشان نیستند. تن‌هاخ برای تابستان امسال حداکثر 150 میلیون یورو از مدیران یونایتد دریافت کرده و حاضر نیست بیش از نیمی از این مبلغ را صرف جذب دروازه‌بان کند.

دیدگاه‌ها