کد خبر : 1946589 | 04 تیر 1402 ساعت 19:39 | 40.1K بازدید | 8 دیدگاه

کاظمیان: من دینم را به مردم و شهرم ادا کردم؛

ادعای بزرگ مهاجم مس کرمان پس از سقوط

هافبک فصل گذشته مس کرمان قصد دارد فصل بعد هم در لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد.

ادعای بزرگ مهاجم مس کرمان پس از سقوط

به گزارش "ورزش سه"، از اتفاقات عجیب بیست و دومین دوره لیگ برتر، سقوط تیم مس کرمان به دسته پایین‌تر بود. اتفاقی که با همزمان شدن امتیازگیری صنعت نفت آبادان و باخت‌های متوالی مس همراه شد تا در نهایت قرعه سقوط به نام تیم فرزاد حسین‌خانی زده شود. در همین خصوص امین کاظمیان، هافبک مس کرمان، که در این فصل 3 گل برای تیمش زده به خبرنگار ما گفت: خودمان هم باورمان نمی‌شد که مس کرمان بخواهد سقوط کند. ولی این ذات فوتبال است. یک روز خوب دارد و یک روز بد. متاسفانه یک سری از مشکلات باعث شد تیم نتیجه نگیرد و سقوط کند.

وی درباره شرایط حال حاضر باشگاه کرمانی افزود: الان شرایط مس کرمان خوب است و رسول خطیبی، یکی از مربیان بزرگ ایران، هدایت تیم را بر عهده گرفته‌ است. این یک خبر خوب برای هواداران مس است و امیدوارم پاقدم ایشان برای تیم خوب باشد و به تیم بزرگ مس کرمان کمک کند تا در نهایت باز هم این تیم را در لیگ برتر ببینیم.

کاظمیان درباره شرایط خودش عنوان کرد: یک فصل دیگر با تیم مس کرمان قرارداد دارم، ولی در قراردادم یک بند فسخ موجود است که می‌توانم از آن بند استفاده کنم و با پرداخت مبلغی برای رضایتنامه به باشگاه می‌توانم از تیم جدا شوم.

هافبک مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد جدید هم دریافت کرده یا خیر عنوان کرد: بله چند پیشنهاد لیگ برتری از تیم های خیلی خوب دارم و امیدوارم بتوانم بهترین انتخاب را برای فصل بعد داشته باشم. 

او در واکنش به این موضوع که "ظاهرا جدایی‌ات از مس کرمان قطعی است" پاسخ داد: مس را از صمیم قلب دوست دارم، اما برای پیشرفت فوتبالم بهتر است بازیکن لیگ برتری باقی بمانم. از طرفی چون امسال سال جام ملت‌های آسیا هم هست باید در یک تیم لیگ برتری بازی کنم چون یکی از اهدافم دعوت شدن به  تیم ملی است.

این بازیکن در ادامه افزود: خیلی دوست داشتم با مس کرمان در لیگ برتر بمانم. من از سال ۸۲ با این تیم هستم و همه من را می‌شناسند. در تمام این 20 سال جانم را برای این باشگاه گذاشتم. مطئئن باشید اگر در لیگ برتر می‌ماندیم و حتی پیشنهاد اروپایی هم دریافت می‌کردم باز هم اولویتم مس بود ولی شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت.

کاظمیان در پایان گفت: حقیقت زندگی این است که بعضی جاها دیگر باید به فکر پیشرفت بود. امیدوارم مردم کرمان این موضوع را درک کنند چرا که من دِینم را به ‌این تیم و مردم شهرم ادا کرده‌ام و از حالا به بعد به نحوی دیگر باید پرچم کرمان را بالا نگه دارم. ضمن اینکه امیدوارم سال بعد مس کرمان را در لیگ برتر ببینیم و با این اتفاق باز هم دل مردم کرمان خوشحال شود. فکر می‌کنم با درایت مدیریت و دانش خوب آقای خطیبی مس بهترین نتایج را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها