کد خبر : 1946591 | 04 تیر 1402 ساعت 19:46 | 181K بازدید | 128 دیدگاه

دستیاران اسپانیایی در راه تهران

نکونام نیمکت استقلال را لالیگایی بست!

ترکیب دستیاران جواد نکونام مشخص شده و سرمربی جدید آبی‌ها دو مربی اسپانیایی با سابقه کار در لالیگا را کنار خود خواهد داشت.

نکونام نیمکت استقلال را لالیگایی بست!

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای رسمی‌شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال در فصل جدید، گمانه‌زنی‌ها در خصوص دستیاران احتمالی این سرمربی اوج گرفت.

حالا کادر فنی جواد نکونام کم‌کم سر و شکل می‌گیرد. بر همین اساس امروز توافقات لازم با یوسو سسما، مربی بدنساز اسپانیایی که سابقه سال‌ها فعالیت در لالیگا و اوساسونا را دارد و در فولاد نیز با نکونام همکاری داشته، صورت گرفت و او به زودی راهی تهران می‌شود.

1891168
سسما به عنوان بدنساز در دوران بازی در اوساسونا مورد توجه نکونام قرار گرفته بود.

همچنین توافقات لازم با یک مربی تمرین‌دهنده اسپانیایی که تجربه حضور و فعالیت در لالیگا را دارد، صورت گرفته که نام او هم به زودی اعلام خواهد شد. بدین ترتیب نیمکت استقلال رنگ‌و‌بوی اسپانیایی به خود می‌گیرد.

در کنار این دو چهره اسپانیایی، مهدی هاشمی‌نسب و کیانوش رحمتی، دو همبازی سابق جواد نکونام در پاس که تجربه حضور در استقلال را دارند، مربیان ایرانی کادر نکو را تشکیل خواهند داد.

حضور هاشمی‌نسب که به واسطه انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال و همچنین مواضع سالیان اخیر، محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران استقلال دارد، از همان ابتدا نیز قابل پیش‌بینی بود.

1740871

در کنار او، کیانوش رحمتی، هافبک بی‌حاشیه استقلال در لیگ‌های نهم تا دوازدهم، قرار دارد که علاوه بر همبازی‌بودن با نکونام در پاس، در سال قهرمانی آبی‌ها در لیگ دوازدهم هم عضو تیم استقلال و همبازی نکونام بود.

نکته اینکه کماکان تکلیف مربی گلرهای استقلال روشن نشده و این در حالی است که صحبت‌های جدی مبنی بر احتمال حضور وحید طالب‌لو، سنگربان محبوب آبی‌ها در دهه ۸۰، به عنوان جانشین بهزاد غلامپور، وجود دارد.

دیدگاه‌ها