کد خبر : 1946595 | 04 تیر 1402 ساعت 20:08 | 24.6K بازدید | 10 دیدگاه

بلینگام بازیکن فصل بوندس لیگا نشد!

نشریه کیکر، دنی اولمو، هافبک اسپانیایی لایپزیش را به عنوان بهترین هافبک فصل بوندس‌لیگا انتخاب کرد. اینکه اولمو در فهرست کیکر بالاتر از جود بلینگام قرار گرفته خبرساز شده است.

بلینگام بازیکن فصل بوندس لیگا نشد!

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو، هافبک اسپانیایی لایپزیش، در روزهای پایانی فصل گذشته دو جام به دست آورد تا فصل برای او به بهترین شکل ممکن به پایان برسد. اما این پایان روزهای خوب اولمو نبود چرا که نشریه کیکر امروز او را به عنوان بهترین هافبک فصل بوندس‌لیگا انتخاب کرد.

اولمو و لایپزیش در فینال جام حذفی آلمان موفق شدند با شکست دادن آینتراخت به قهرمانی برسند. این هافبک اسپانیایی در نیمه‌نهایی این جام درخشان بود و یک گل و یک پاس گل داد. در بازی فینال هم اولمو پاس گلی داد که توسط انکونکو به گل تبدیل شد. اما دومین جام اولمو با قهرمانی در لیگ ملتهای اروپا با تیم ملی کشورش اسپانیا به دست آمد. لوئیس دلافوئنته به دنی اولمو اعتماد کامل دارد و این در حالی است که لوئیس انریکه چندان مجال بازی به او نمی‌داد.

1891174

نشریه معتبر کیکر امروز افتخار دیگری نصیب دنی اولمو کرد و نام او توسط این نشریه به عنوان بهترین هافبک فصل گذشته بوندس‌لیگا اعلام شد. قرار گرفتن نام این هافبک اسپانیایی بالاتر از ستاره‌هایی مثل جود بلینگام، جاشوا کیمیش و فلوریان ویرتز مورد توجه قرار گرفته است.

بی‌دلیل نیست که لایپزیش با وجود تقاضاهای متعدد از باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب اولمو قرارداد او را تا سال 2027 تمدید کرد. او توسط لایپزیش به چهره اصلی این تیم تبدیل شده و قرار است پروژه ورزشی این باشگاه با محوریت شماره 7 اسپانیایی طراحی شود.

1853460

10 هافبک برتر فصل گذشته بوندس‌لیگا به انتخاب کیکر
دنی اولمو
فلوریان ویرتز
یولیان برانت
جود بلینگام
جمال موسیالا
دومینیک سوبوسلای
جائه سونگ لی
توماس مولر
آندری کراماریچ
فلوریان کاینتس

دیدگاه‌ها