کد خبر : 1946600 | 04 تیر 1402 ساعت 20:39 | 43.9K بازدید | 38 دیدگاه

معضل همیشگی بارسا: هیچکس از این تیم دل نمی‌کند!

یکی از مشکلات بارسا در سال‌های اخیر این بوده که اکثر بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می‌گیرند حاضر به ترک این تیم نیستند.

معضل همیشگی بارسا: هیچکس از این تیم دل نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امسال تابستان با مشکلات بزرگ مالی مواجه بوده و نمی‌تواند همچون سال‌های گذشته به راحتی در بازار نقل و انتقالات دست به خرید بازیکن‌های مد نظرش بزند. در این شرایط خروج چند بازیکن از تیم فعلی برای بارسا ضروری است تا بتواند چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

اما مشکل اینجا است که مثل سال‌های گذشته هیچکس حاضر به ترک بارسا نیست. نام بارسلونا باعث می‌شود بازیکنانی که موفق می‌شوند پیراهن بلوگرانا را به تن کنند حاضر به از دست دادنش نیستند و وقتی متوجه می‌شوند در فهرست خروجی قرار گرفته‌اند پایشان را در یک کفش کرده و به هیچ قیمتی با جدا شدن موافقت نمی‌کنند.

برای مثال می‌توان به آنسو فاتی اشاره کرد. ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های فاتی، چندی پیش به صراحت اعلام کرد که این ستاره اسپانیایی به هیچ وجه قصد جدایی ندارد. اما مدیریت ورزشی بارسا اصرار دارد که فاتی باید به فروش برسد تا دست باشگاه برای خرید بازیکنان مد نظر ژاوی باز بشود.

1870968

بارسا با فران تورس هم شرایط مشابهی دارد. اما ماجرای رافینیا کمی پیچیده‌تر است. با توجه به اینکه این ستاره برزیلی تابستان گذشته به خدمت گرفته شده و هنوز تا پایان قراردادش مدت زمان زیادی باقی مانده راضی کردن او برای مدیریت بارسا دشوارتر از فاتی یا فران تورس خواهد بود.

1887841

یک مشکل دیگر بارسا این است که بازیکنانی که برای فروش به بازار عرضه می‌کند با علاقه‌مندی زیادی از طرف دیگر باشگاه‌ها روبرو نمی‌شوند. باشگاه‌های دیگر معمولا به دنبال ستاره‌هایی هستند که بلوگرانا آنها را غیر قابل فروش می‌داند. ستاره‌هایی مثل گاوی یا رونالد آرائوخو اگر به فروش گذاشته شوند پیشنهادهایی نجومی دریافت خواهند کرد ولی بارسا حتی حاضر نیست به چنین پیشنهادهایی گوش بدهد. 

دیدگاه‌ها