کد خبر : 1946604 | 04 تیر 1402 ساعت 20:54 | 36.1K بازدید | 8 دیدگاه

توافق با گالتیه: 6 میلیون بگیر و رضایت بده تا انریکه بیاید!

کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.

توافق با گالتیه: 6 میلیون بگیر و رضایت بده تا انریکه بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته مذاکره بین پاری سن ژرمن و مربی سابق این تیم کریستوف گالتیه دو طرف در نهایت به توافق رسیدند.

گالتیه که فصل گذشته هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت در اوایل ژوئن اخراج شد. اما او باشگاه را به شکایت تهدید می‌کرد و پاری سن ژرمن تا زمان کسب رضایت گالتیه نمی‌توانست با سرمربی جدیدش که لوئیس انریکه خواهد بود رسما قرارداد امضا کند.

1880000

گزارش رسانه‌های فرانسوی حاکی است دو طرف در روزهای گذشته به توافق نزدیک شدند و امروز در آخرین دور مذاکرات به توافق رسیدند. پی‌اس‌جی پذیرفت که به کریستوف گالتیه مبلغ 6 میلیون یورو پرداخت کند تا او از شکایتش صرفنظر کند.

گالتیه بعد از اخراج شدن به پی‌اس‌جی گفت بر اساس قراردادش خواهان دریافت همه دستمزدهای ماهانه‌اش تا پایان قرارداد رسمی است. این مبلغ بیشتر از 6 میلیون یورو بود ولی بر اساس گزارش لوپاریزین دو طرف در نهایت بر سر پرداخت این مبلغ به توافق رسیدند.

این خبر به معنای از سر راه برداشته شدن آخرین مانعی است که بر سر راه استخدام لوئیس انریکه وجود داشت. لوپاریزین می‌گوید انریکه روز چهارشنبه این هفته به پاریس خواهد رفت و با پی‌اس‌جی قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد. 

1853541

دیدگاه‌ها