کد خبر : 1946634 | 05 تیر 1402 ساعت 00:14 | 54.2K بازدید | 21 دیدگاه

ادامه تمرینات پیکان با 5 بازیکن اصلی

سرمربیگری ابراهیم شکوری به روز دوم رسید!

ابراهیم شکوری برای دومین روز متوالی خودروسازان را تمرین داد؛ تمرینی که فقط 5 بازیکن اصلی در آن شرکت کردند.

سرمربیگری ابراهیم شکوری به روز دوم رسید!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران یکی از عجیب ترین تیم‌های لیگ برتر برای فصل جدید محسوب می‌شود. خودروسازان بعد از جدایی مجتبی حسینی و حضور او در راس کادرفنی آلومینیوم اراک، هنوز جانشین این مربی را انتخاب نکرده اند.

این در حالی است که با وجود انتخاب نشدن سرمربی جدید، تمرینات پیکان از روز شنبه شروع شده و جالب تر اینکه ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه در مقام سرمربی تمرینات را زیر نظر گرفته است! تمرینی که با حضور حمید عباسی مدیرعامل و اسحاق اینانلو عضو هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.

1891240

تمرینات پیکان در شرایطی برگزار می‌شود که اکثر نفرات حاضر در تمرین را نفرات آکادمی تشکیل می‌دهد و فقط 5 بازیکن اصلی این تیم در لیگ بیست و دوم در تمرینات دو روز گذشته حضور یافته اند. امیر شبانی، محمدعلی کاظمی، منصور باقری، عرفان گلشنی و علی زارع 5 بازیکن اصلی پیکان در فصل گذشته هستند که طی دو روز گذشته در تمرینات حاضر بودند و زیر نظر شکوری به کار کردن پرداختند.

خودروسازان پایتخت مدعی اند که بازیکنان غایب در تمرینات با کسب مجوز از باشگاه و به خاطر حضور در امتحانات دانشگاهی دیرتر اضافه خواهند شد، اما برخی شایعات حکایت از قصد برخی نفرات برای جدایی از پیکان را دارد. خصوصا اینکه تعدادی از بازیکنان بند فسخ یک طرفه در صورت پرداخت مبلغی مشخص را دارند.

بلاتکلیفی پیکان یکی از مسائل عجیب در نقل و انتقالات تابستانی است؛ ابراهیم شکوری اعلام کرده که قصد سرمربیگری در پیکان را ندارد، اما از طرف دیگر باشگاه پیکان اقدام جدیدی درباره انتخاب سرمربی جدید انجام نداده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم است.

دیدگاه‌ها