کد خبر : 1946664 | 05 تیر 1402 ساعت 10:15 | 81.7K بازدید | 5 دیدگاه

در انتظار دو پای دیگر نیمه‌نهایی؛

کره‌جنوبی هم راه ایران را رفت

تیم نوجوانان کره‌جنوبی موفق شد با نتیجه 4 بر 1 از سد میزبان مسابقات عبور کند و به جام جهانی برسد.

کره‌جنوبی هم راه ایران را رفت

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته تیم فوتبال نوجوانان ایران به مصاف یمن رفت و موفق شد با عبور از سد این تیم در ضربات پنالتی به جمع 4 تیم نهایی مسابقات راه پیدا کند و به طور همزمان جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی اندونزی را هم کسب کند.
ساعاتی پس از نهایی شدن حضور ایران در جمع 4 تیم برتر و رسیدن به جام جهانی، کره‌جنوبی به مصاف نوجوانان تایلند رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 1 این تیم را برای تکرار موفقیت ایران شکست دهد.

1891287

نکته قابل توجه اینکه کره‌جنوبی و ایران در مرحله گروهی مسابقات در یک گروه قرار داشتند و در بازی سوم مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان حسین عبدی تمام شد و نوجوانان ایران بودند که با صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
گفتنی است در ساعات آینده دو دیدار بعدی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا برگزار خواهد شد، که در این دو مسابقه تیم استرالیا از ساعت 13:30 به مصاف ژاپن می‌رود و در دیگر مسابقه که از ساعت 17:30 دقیقه برگزار خواهد شد، عربستان و ازبکستان به مصاف هم می‌روند.

1891288
جزئیات دیدار کره‌جنوبی و تایلند که با برتری قابل توجه 4 بر 1 کره‌ای‌ها و صعود آنها به جمع 4 تیم پایانی و همین‌طور جام جهانی تمام شد.

دیدگاه‌ها