کد خبر : 1946677 | 05 تیر 1402 ساعت 09:56 | 35.5K بازدید | 12 دیدگاه

پیام احساسی ستاره سابق بارسلونا برای لیونل مسی

خوان ریکلمه، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و بارسلونا، تحت تاثیر حضور لیونل مسی در بازی بزرگداشتش قرار گرفت.

 پیام احساسی ستاره سابق بارسلونا برای لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بوکا جونیورز تصمیم گرفت برای بزرگداشت و ادای احترام به ریکلمه که چند سالی است از دنیای فوتبال خداحافظی کرده دیداری برگزار کند. 

آنها که از علاقه قلبی و رابطه خوب این بازیکن با مسی مطلع بودند، تصمیم گرفتند از او هم برای حضور در این دیدار دعوت کنند و با اینکه این اتفاق باعث شد که ریکلمه در حاشیه قرار بگیرد و تمام توجه هواداران به ستاره آرژانتینی باشد اما او به هیچ وجه از این اتفاق ناراحت به نظر نمی‌رسید. 

برعکس، ریکلمه از دیدن کاپیتان تیم ملی کشورش در این ورزشگاه و در این بازی بسیار خوشحال شد و پیامی احساسی و دلگرم‌کننده را هم خطاب به او مطرح کرد. 

1891293

این ستاره سابق بارسا خطاب به مسی گفت: «مسی و مارادونا دو نفر از بزرگترین بازیکنانی هستند که من در کل عمرم دیده‌ام. داشتن او در اینجا کنار خودم بسیار خوب است. من از خانواده مسی عذرخواهی می‌کنم چون مجبور شدند تعطیلات را به تاخیر بیندازند و چند روز بیشتر در اینجا بمانند. 
من از اینکه تو همیشه به من پاسخ مثبت داده‌ای و درخواستم را قبول کرده‌ای بسیار سپاسگزارم. من خوش شانسم که تو را اینجا در کنارم دارم. این اتفاقی فراموش نشدنی است. امیدوارم که تو هم شب خوبی را سپری کرده باشی. بسیار دوستت دارم.»

دیدگاه‌ها