کد خبر : 1946713 | 05 تیر 1402 ساعت 12:26 | 48.9K بازدید | 8 دیدگاه

با وجود اصرار هواداران بوکا

مسی پیراهن تیم رقیب را نپوشید

اصرارهای هواداران بوکاجونیورز نیز نتیجه‌بخش نبود و لیونل مسی حاضر نشد پیراهن این تیم را در شب خداحافظی رومن ریکلمه به تن کند.

مسی پیراهن تیم رقیب را نپوشید

به گزارش "ورزش سه"، خوان رومن ریکلمه، هافبک سابق تیم ملی آرژانتین که چند سال پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، بامداد امروز در بازی بزرگداشتی که باشگاه بوکاجونیورز با حضور ستاره‌های سرشناس برایش ترتیب داده بود، حضور یافت.

1891359
1891360

این دیدار نمادین یک روز بعد از بازی خداحافظی مکسی رودریگس برگزار شد و حضور مسی در آن، حاضران در ورزشگاه را به وجد آورد. او که روز گذشته در ورزشگاه نیوولز اولدبویز به شدت تشویق شده بود، دیشب هم با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

1891361

هوادران بوکا بنر بزرگی از لیونل مسی در دست داشتند که روی آن تصویر مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی به چشم می‌خورد. آنها بارها و بارها مسی را تشویق کردند و در مقطعی از بازی یکی از این شعارها بسیار جالب توجه بود. هواداران بوکا فریاد می‌زدند که مسی، پیراهن بوکا را بپوش چون می‌خواهیم تو را با بهترین پیراهن دنیا ببینیم. واکنش مسی به این شعارها با لبخند بود و در نهایت حاضر نشد پیراهن رقیب را برتن کند. مسی در آرژانتین هوادار نیوولز است و البته گفته می‌شود به ریورپلاته، دشمن بوکا، نیز علاقه دارد.

1891362

دیدگاه‌ها