کد خبر : 1946720 | 05 تیر 1402 ساعت 13:00 | 63.1K بازدید | 14 دیدگاه

چراغ سبز دوباره ستاره ناراضی چلسی به بارسا (عکس)

گویا پی‌یر امریک اوبامیانگ بی‌تاب بازگشت به بارسلوناست و این را با استوری جدیدش در اینستاگرام نشان داد.

چراغ سبز دوباره ستاره ناراضی چلسی به بارسا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33ساله گابنی، تابستان گذشته با قراردادی 10 میلیون پوندی بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد. جدایی او به خاطر مشکلات مالی بارسلونا بود و اینکه باشگاه نمی‌توانست قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی خود را ثبت کند. اوبامیانگ تنها 6 ماه در بارسا بود و گل‌های مهمی نیز به ثمر رساند، ولی جدایی او اجتناب‌ناپذیر بود.

1891372

اوبامیانگ در تبدیل شدن به مهره‌ای ثابت در جمع آبی‌پوشان ناکام بود و با زدن سه گل در 18 بازی از برنامه‌های گراهام پاتر خارج شد. شرایط او زیر نظر فرانک لمپارد هم تغییر نکرد.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد تمایل اوبا برای بازگشت به بارسا منتشر شده، ولی حرکتی از سوی بارسلونا مشاهده نشده است. ترافیک در خط حمله بارسلونا بالاست و تا زمانی که آنسو فاتی و فران تورس جدا نشوند، بارسا برای بازگرداندن اوبامیانگ اقدام نخواهد کرد.

درحالی‌که همه چیز حکایت از جدایی ستاره گابنی از چلسی دارد، او با انتشار تصویر زیر همراه فرزندانش که پیراهن بارسا را به تن دارند، بار دیگر برای بارسا سیگنال فرستاد به این امید که در تابستان بالاخره راهی برای بازگشت او باز شود.

1891373

دیدگاه‌ها