کد خبر : 1946733 | 05 تیر 1402 ساعت 13:35 | 55.5K بازدید | 37 دیدگاه

فهرست فروش یونایتد: چوب حراج به ستاره‌ها!

باشگاه منچستریونایتد برای تامین بودجه موردنیاز و جذب بازیکنان مدنظرش آماده فروش ستاره‌های فعلی است.

فهرست فروش یونایتد: چوب حراج به ستاره‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش است و فهرستی را به مدیران منچستریونایتد ارائه کرده تا بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرند. 

او که موفق شد عنوان قهرمانی جام اتحادیه انگلیس و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را در فصل 23-2022 کسب کند، امیدوار است که فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد و تیمش را در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دهد. 

آنها به دنبال جذب بازیکنانی چون هری کین، آندره اونانا و میسون مونت هستند، اما فرپلی مالی بودجه خرید یونایتد را به 120 میلیون پوند کاهش داده و همین دلیل اصلی عدم پذیرش درخواست 65 میلیون پوندی چلسی برای فروش مونت از سوی آنها بوده است. 

این وضعیت باعث شده مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش بازیکنان و تامین بودجه لازم برای خریدهای تابستانی باشند و نام‌های عجیبی در فهرست فروش این تیم به چشم می‌خورد. 

1869905

دیلی میل خبر داده که شیاطین سرخ آماده هستند تا دونی ون ده بیک، فرد و الانگا را هرکدام با قیمت 20 میلیون پوند به فروش برسانند. همچنین الکس تلکس، اریک بایی و برندون ویلیامز نیز مجموعا با 17 میلیون پوند فروخته خواهند شد. 

هانیبال مجبری که به نظر می‌رسید تن‌هاخ علاقه بسیاری به او دارد و خواهان حضور او در تیمش است هم در این فهرست حضور دارد و یکی از گزینه‌های فروش یونایتد است. 

هری مگوایر با 40 میلیون پوند و دین هندرسون هم با 20 میلیون پوند هم آماده فروش هستند و گفته می‌شود که ناتینگهام فارست مشتاق به خدمت گرفتن این دروازه‌بان به صورت دائمی است. 

اما نکته جالب اینجاست که مدیران این باشگاه پیشنهادهای 40 میلیون پوندی برای اسکات مک تومینای و 45 میلیون پوندی برای جیدون سانچو را هم قبول خواهند کرد. قیمت مدنظر یونایتد برای فروش آنتونی مارسیال هم 25 میلیون پوند است.

دیدگاه‌ها