کد خبر : 1946745 | 05 تیر 1402 ساعت 14:26 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

مربی استرالیایی تاتنهام را می‌کوبد و از اول می‌سازد!

آنگه پوستکوگلو، مربی تاتنهام، قصد دارد 10 بازیکن این تیم را بیرون کند که در بین آن‌ها ستاره‌هایی مثل لوریس و پریشیچ دیده می‌شوند.

مربی استرالیایی تاتنهام را می‌کوبد و از اول می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو، مربی جدید تاتنهام، قصد دارد دست به یک خانه‌تکانی گسترده بزند و بازیکنانی که فکر می‌کند به کار تیم نمی‌آیند را روانه تیم‌های دیگر کند.

نفر اول فهرست او هم کاپیتان هوگو لوریس است. دروازه‌بان فرانسوی یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد اما به‌تازگی با مربی تیم جلسه داشته و به نظر می‌رسد دیگر جایی در تاتنهام نخواهد داشت. او چندی پیش هم گفته بود بعد از 11 سال بازی در لندن، دنبال چالش تازه‌ای است.

البته فقط لوریس نیست که درِ خروجی باشگاه را به او نشان داده‌اند، بلکه دست‌کم 10 نفر از بازیکنان از فهرست تیم خط خواهند خورد. داوینسون سانچز، ژافت تانگانگا، جو رودون و سرخیو رگیلون مدافعانی هستند که یا قرض داده می‌شوند و یا فروخته خواهند شد. دو نفر آخر فصل قبل را به طور قرضی در رن و اتلتیکو مادرید سپری کردند.

1891415

هری وینکس که شروع امیدوارکننده‌ای در تاتنهام داشت، فصل قبل را به طور قرضی در سمپدوریا گذراند و با این تیم از سری A سقوط کرد و بعید است امسال جایی در تاتنهام داشته باشد. الفی دیواین نوجوان هم به باشگاه دیگری قرض داده می‌شود تا دوران پیشرفتش را طی کند.

جیووانی لو سلسو و تانگای اندومبله هم فصل قبل به باشگاه‌های دیگر قرض داده شده بودند و بعید است این فصل جایی در ترکیب تاتنهام داشته باشند. تردید بر آینده ایوان پریشیچ هم سایه انداخته و احتمال اینکه این تابستان در لندن بماند، بسیار اندک است.

هافبک کروات با آنتونیو کونته در اینتر قهرمان ایتالیا شد و تابستان پیش به تاتنهام پیوست تا در کنار کونته باشد، اما حالا مربی ایتالیایی رفته؛ ضمن اینکه 34 سال دارد و بعید است جایی در برنامه‌های پوستکوگو استرالیایی داشته باشد.

تاتنهام فصل قبل در لیگ برتر 63 گل خورد و اکنون به دنبال تقویت خط دفاعی تیم است. همین مسئله آینده اریک دایر را هم مبهم کرده. او فقط یک سال دیگر با تیم قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها