کد خبر : 1946754 | 05 تیر 1402 ساعت 15:15 | 86.3K بازدید | 11 دیدگاه

سود میلیونی رئال از دومین خرید بد تاریخ

اگر ادن هازارد را بدترین خرید تاریخ رئال بدانیم، قطعا لوکا یوویچ دومین خرید بد تاریخ کهکشانی‌هاست، ولی باشگاه به‌زودی از طریق او به چهار میلیون یورو خواهد رسید.

سود میلیونی رئال از دومین خرید بد تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ قرار است جانشین مائورو ایکاردی در گالاتاسرای شود. ستاره صرب قرار است شماره 9 قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه باشد. یوویچ که در تابستان سال گذشته از رئال بدون هیچ هزینه‌ای راهی فیورنتینا شد، فصل قبل در 50 بازی 13 گل به ثمر رساند ولی احتمالا دوران حضور او در جمع بنفش‌ها بیشتر از یک سال نخواهد بود. 

1891017

گالا که با یوویچ به توافق رسیده، به وی سه میلیون یورو خالص دستمزد خواهد داد و برای انتقالش هشت میلیون یورو نیز به فیورنتینا پرداخت می‌کند. یوویچ که زمانی در فرانکفورت یکی از بهترین مهاجمان اروپا بود و در فصل 19-2018 توانست 27 گل برای این تیم بزند، با رقم 60 میلیون یورو در تابستان 2019 راهی رئال شد، ولی یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال لقب گرفت.

1633006

طبق ادعای آاس، رئال مادرید 50 درصد از رقم انتقال یوویچ از فیورنتینا به هر باشگاه دیگری را دریافت خواهد کرد و اگر مبلغ انتقال او به گالا هشت میلیون یورو باشد، چهار میلیون یورو به رئال خواهد رسید. این اولین سود رئال از انتقال یک بازیکن در تابستان امسال خواهد بود. مارکو آسنسیو، ماریانو، کریم بنزما و ادن هازارد به عنوان بازیکن آزاد از رئال جدا شوند هرچند گفته می‌شود الاتحاد برای بنزما رقمی ناچیز به رئال پرداخت کرده است.

دیدگاه‌ها