کد خبر : 1946770 | 05 تیر 1402 ساعت 15:49 | 27.7K بازدید | 21 دیدگاه

فرصتی برای استرالیا گذاشته نشد؛

ژاپن 3 استرالیا 1، سامورائی‌ها هم در نیمه‌نهایی

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.

ژاپن 3 استرالیا 1، سامورائی‌ها هم در نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته دو تیم ایران و کره‌جنوبی توانسته بودند، با غلبه بر یمن و تایلند به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا راه پیدا کنند و دقایقی پیش هم ژاپن موفق شد با ثبت پیروزی 3 بر 1 مقابل استرالیا خودش را به عنوان سومین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی و البته رقابت‌های جام جهانی 2023 اندونزی مطرح کند.

سامورائی‌ها که در آخرین بازی مرحله گروهی موفق به ثبت پیروزی 8 بر 4 مقابل هند شده بودند، مصاف با استرالیا را هم تهاجمی آغاز کردند و در دقایق 10 و 23 با ضربات ناواتا و میچیواکی به گل‌های اول و دوم دست پیدا کردند.

1891466
جزئیات سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی زیر 17 سال آسیا که با برتری 3 بر یک ژاپن به اتمام رسید.


نیمه اول با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد، اما در دقیقه 62 نیمه دوم بود که استرالیایی‌ها توانستند اختلاف را به حداقل برسانند، تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود. آبی پوشان ژاپنی اما در دقیقه 74 گل سوم را با یک کار تیمی خوب و حرکت تماشایی تاکااوکو که مدافع و سنگربان استرالیا را از پیش رو برداشت، به ثمر رساندند، تا حد زیادی خیالشان بابت صعود به نیمه نهایی و جام جهانی آسوده شود.

1891461

در دقایق باقی مانده نوجوانان استرالیایی تمام توان‌شان را برای کاهش اختلاف به کار گرفتند، اما در شرایطی که موقعیت‌هایی ایجاد کردند و از آن طرف ژاپنی‌ها هم در ضدحملات خطرناک نشان دادند، تلاش دو تیم نتیجه‌ای به همراه نداشت و بازی با همان پیروزی 3 بر 1 ژاپن به اتمام رسید.

با این وصف یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا مشخص شد و روز پنج‌شنبه هفته جاری شاگردان حسین عبدی باید به مصاف ژاپن بروند.

گفتنی است دیدار ژاپن و استرالیا در حالی برگزار شد که نوجوانان ایران با حضور در ورزشگاه این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

1891462

دیدگاه‌ها