کد خبر : 1946781 | 05 تیر 1402 ساعت 16:17 | 26.5K بازدید | 7 دیدگاه

خرید گوندوگان: کار بارسا در بازار تازه شروع شده است

با رسمی شدن خرید ایلکای گوندوگان، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسا گام اول را در راه تقویت تیم برای فصل آینده برداشتند؛ اما آن‌ها همین‌جا متوقف نمی‌شوند.

خرید گوندوگان: کار بارسا در بازار تازه شروع شده است

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود بارسا در ادامه تابستان چهار بازیکن دیگر را نیز جذب کند تا هم تیم را آن‌طور که ژاوی می‌خواهد تقویت کند و هم آماده حضور موفق در مسابقات اروپایی فصل آینده شود.

ذکر این نکته ضروری است که بارسا فصل قبل از نظر تعداد مهره‌های باکیفیت دچار محدودیت بود و به همین دلیل از مصدومیت و محرومیت بازیکنانش لطمه زیادی دید. برای همین وقتی پدری یا لواندفسکی مصدوم شدند، کسی را نداشت تا جای این ستاره‌های کلیدی را بگیرد.

ورود گوندوگان به این معنا است که تیم بدون پرداخت پول در خط میانی تقویت شده است. جذب اینیگو مارتینز هم از همین جهت مهم است. قرارداد مدافع آخر تیم ملی اسپانیا با اتلتیک بیلبائو به پایان رسیده و گفته می‌شود او در روزهای آتی به عنوان بازیکن آزاد روانه بارسا می‌شود تا باشگاه بدون پرداخت پول، خط دفاعی‌اش را هم تقویت کرده باشد.

1891476

نفر سوم در فهرست خریدها، ویتور روکه برزیلی است که می‌آید تا لواندوفسکی تنها مهاجم گلزن تیم نباشد و دست ژاوی را در خط حمله باز بگذارد. گفته می‌شود مذاکره با باشگاه پارانائنزه برزیل نهایی شده و فقط برخی جزییات مانده تا او هم پیراهن بارسا را به تن کند.

به این ترتیب، فقط دو پست دیگر می‌ماند که بارسا باید تقویت کند. یکی پیدا کردن یک هافبک دفاعی برای پر کردن جای خالی بوسکتس است و دیگری یک دفاع راست تخصصی.

باشگاه برای هافبک دفاعی دنبال یک گزینه موقت و ارزان است تا وقتی وضع مالی‌اش بهتر شد، اهداف اصلی خود را بخرد. در دفاع راست هم سرخی روبرتو، کنده و آرائوخو بازی کرده‌اند، اما پست اصلی هیچ‌کدام دفاع راست نیست و تیم به یک گزینه تخصصی نیاز دارد.

دیدگاه‌ها