کد خبر : 1946785 | 05 تیر 1402 ساعت 16:27 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: از تصمیم کادرفنی حمایت می‌کنیم

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هر تصمیمی که کادر فنی در مورد کیانوش رستمی یا هر ورزشکار دیگری بگیرد ما از آن تصمیم حمایت می‌کنیم.

سلیمی: از تصمیم کادرفنی حمایت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بهداد سلیمی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری در مورد وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: بعد از عید نوروز بود که اردوی خود را شروع کردیم و اردوها به طور مستمر در حال برگزاری است و شرایط اردویی خوب است. امیدوارم همین شرایط را حفظ و از لحاظ کیفیت بهتر کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم بازی‌های آسیایی بگیریم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند وزنه برداری در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی به چند مدال برسد؟ گفت: پیش بینی از الان سخت است و تقریبا ناشدنی است تمام تلاشمان را می‌کنیم در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را بگیریم. 

سلیمی در پاسخ به این پرسش که کیانوش رستمی به فدراسیون اطلاع داده است به چه علت در رکوردگیری شرکت نکرده است، تصریح کرد: به شخصه در جریان نیستم. از اول با کادرفنی در ارتباط بود و باید از کادرفنی بپرسید که چه مشکلی بود در رکوردگیری شرکت نکرد. در هر صورت هر تصمیمی از سوی کادر فنی در مورد هر ورزشکاری گرفته شود ما کاملا از کادرمان حمایت می‌کنیم و پشت کادرفنی هستیم. حالا باید ببینیم که تصمیم کادر فنی در مورد کیانوش رستمی یا هر ورزشکار دیگر چه چیزی است.

دیدگاه‌ها