کد خبر : 1946799 | 05 تیر 1402 ساعت 17:33 | 117K بازدید | 28 دیدگاه

راهکار ویژه نکونام برای استفاده از محمد نادری

نکونام از یک لژیونر امیرحسین صادقی می‌سازد!

سرمربی استقلال قصد دارد محمد نادری را برای پستی غیر از دفاع چپ به استخدام باشگاه در بیاورد.

نکونام از یک لژیونر امیرحسین صادقی می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال است؛ مدافع باتجربه سابق پرسپولیس، تراکتور و استقلال که دو سال گذشته را در لیگ ترکیه و تیم آلتای اسپور سپری کرد، قراردادش با این تیم تمام شده و مشغول مذاکره با مدیران استقلال است.

استقلالی‌ها در شرایطی به دنبال استخدام نادری هستند که با ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی در پست دفاع چپ برای فصل جدید هم به توافق رسیدند و برخی بر این باور هستند که حضور نادری منتفی شده است.

جواد نکونام اما از ابتدا هدف خود برای جذب نادری را استفاده از این بازیکن باتجربه در پست دیگری قرار داده بود. نادری که در گذشته نیز سابقه بازی در دفاع وسط را دارد،‌ به واسطه چپ پا بودنش هم در دفاع سه نفره و هم در دفاع چهارنفره کارآیی دارد و به همین خاطر نکونام همچنان بر جذب او اصرار دارد.

1891499

سبک بازی نادری و چپ‌پا بودن او درست مثل امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم ملی و کاپیتان سابق استقلال است. صادقی نیز به واسطه چپ پا بودن سال‌ها در سمت چپ دفاع سه نفره و یا دفاع وسط در سیستم چهار دفاعه برای استقلال بدون مشکل بازی کرد. حالا نکونام نیز قصد دارد از نادری یک صادقی جدید برای استقلال بسازد و از توانایی‌های او نهایت بهره را ببرد.

باید دید مدیران باشگاه استقلال با نادری به توافق نهایی و عقد قرارداد می‌رسند یا خیر.

دیدگاه‌ها