کد خبر : 1946802 | 05 تیر 1402 ساعت 17:38 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

تعویق دادگاه وینی: ستاره رئال نیست که شهادت بدهد!

وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.

تعویق دادگاه وینی: ستاره رئال نیست که شهادت بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که در اواخر فصل گذشته در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا رخ داد و وینیسیوس شاهد توهین‌های شدید نژادپرستانه بود او علیه این افراد به دادگاه شکایت کرد.

جلسه دادگاه فردا در اسپانیا برگزار شده و وینیسیوس باید به عنوان شاکی در دادگاه حاضر شده و علیه متهمان شهادت بدهد. اما ستاره برزیلی خواهان تعویق جلسه دادگاه شده چرا که در تعطیلات به سر برده و در اسپانیا حضور ندارد.

1887008

شعبه شماره 10 دادگاه والنسیا روز 26 مه پرونده توهین‌های نژادپرستانه علیه وینی را رسما اعلام وصول کرد. متهمان این پرونده چند هوادار والنسیا هستند که وینیسیوس در روز مسابقه آن‌ها را شناسایی کرده و با اشاره دست نشان داده بود. چند هوادار دیگر هم توسط دوربین‌های مداربسته ورزشگاه شناسایی شده بودند.

با اینکه رئال مادرید و وینیسیوس پیشتر خواهان ادای شهادت او در دادگاه فردا از طریق تماس ویدیویی شده بودند ولی این درخواست پذیرفته نشد و دادگاه اعلام کرد او باید شخصا در جلسه حضور داشته باشد. به همین علت وینی با ارسال درخواستی کتبی خواهان به تعویق افتادن جلسه بررسی پرونده شده چرا که در تعطیلات به سر می‌برد و در اسپانیا حضور ندارد. وینیسیوس در ساعت‌های گذشته پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد او در حال حاضر در شهر میامی به سر می‌برد.

1887006

دیدگاه‌ها