کد خبر : 1946824 | 05 تیر 1402 ساعت 19:13 | 48.4K بازدید | 11 دیدگاه

جدایی ۳ بازیکن از نساجی نهایی شد

باشگاه نساجی مازندران رسما از جدایی سه بازیکن فصل گذشته‌اش خبر داد.

جدایی ۳ بازیکن از نساجی نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که پس از تغییرات کادر فنی خیلی زود وارد نقل و انتقالات تابستانی شد و در کنار تمدید قرارداد با حسین زامهران و صابر حردانی به‌عنوان بازیکنان فصل گذشته، با محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و محمدرشید مظاهری قرارداد بست، خروجی‌های پرشماری هم دارد.

پس از اینکه حامد شیری با خداحافظی از فوتبال به کادر فنی نساجی اضافه شد، مهره‌های تاثیرگذار فصل قبل ازجمله کریم اسلامی، رضا جعفری، علی شجاعی و ... نیز تصمیم به جدایی از این تیم گرفتند، حالا بنابر اعلام این باشگاه سه بازیکن دیگر هم از نساجی جدا شدند و فصل آینده قطعا در تیم تحت  هدایت سید مهدی رحمتی نخواهند بود.

اکبر صادقی، سید علیرضا ابراهیمی و محسن کریمی، جدیدترین بازیکنانی هستند که بنابر اعلام باشگاه نساجی، به طور قطعی از این تیم جدا شدند و قرارداد جدیدی با این باشگاه امضاء نکرده‌اند.

نساجی مازندران که طی سه روز اخیر تمرینات پیش‌فصل خود را در قائم‌شهر آغاز کرده، همچنان فعالیت نقل و انتقالاتی خود را ادامه می‌دهد و به دنبال پر کردن یک سهمیه لیگ برتری و حداقل یک یا دو بازیکن خارجی جدید است تا بتواند شرایط خوبی برای خود در فصل جدید و لیگ قهرمانان آسیا رقم بزند.

دیدگاه‌ها