کد خبر : 1946844 | 05 تیر 1402 ساعت 20:56 | 32.1K بازدید | 25 دیدگاه

مدیر النصر در میلان: بروزوویچ مسافر عربستان شد

باشگاه النصر عربستان دقایقی پیش با انتشار تصاویر مدیر اجرایی این باشگاه در حال ترک دفتر اینتر اعلام کرد که انتقال مارسلو بروزوویچ به النصر قطعی شده است.

مدیر النصر در میلان: بروزوویچ مسافر عربستان شد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات روزهای اخیر درباره احتمال انتقال مارسلو بروزوویچ به النصر رنگ واقعیت به خود گرفت.

ستاره 30ساله کروات به اولین خرید تابستانی باشگاه النصر تبدیل شد. او به تیمی خواهد پیوست که در ماه ژانویه خرید بزرگ دیگری کرد و کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت. بروزوویچ بعد از هفت سال و نیم حضور در اینتر این باشگاه را ترک کرده و راهی خاورمیانه می‌شود. او با پیراهن نراتزوری 330 بازی رسمی انجام داد و چند روز پیش در فینال لیگ قهرمانان بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست. فینالی که اینتر مقابل منچسترسیتی 1-0 شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

1891030

باشگاه النصر دقایقی پیش تصاویری ویدیویی از شهر میلان منتشر کرد که احمد الغامدی مدیر اجرایی این باشگاه را در حال ترک دفتر اینتر نشان می‌داد. النصر مدعی شد الغامدی در مذاکرات نهایی با مدیران اینتر کار انتقال بروزوویچ را تمام کرده و ستاره کروات را باید از این لحظه بازیکن النصر دانست.

1891575
1891576
1891577

بروزوویچ این فصل به دلیل مصدومیت و با نظر سیمونه اینزاگی فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد. در نهایت بروزو به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم این است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اینتر جدا شود و گزینه‌هایی را که برای فصل آینده در اختیار دارد بررسی کند. جدی‌ترین گزینه برای او بارسلونا بود. ژاوی هرناندز علاقه زیادی به این بازیکن دارد و از مدیران بارسا خواسته بود که نهایت تلاش‌شان را برای جذب او به کار بگیرند. اما در نهایت النصر موفق شد او را راهی لیگ حرفه‌ای عربستان کند تا بروزو از فصل آینده در کنار کریستیانو رونالدو به میدان برود. 

دیدگاه‌ها