کد خبر : 1946846 | 05 تیر 1402 ساعت 21:05 | 63.6K بازدید | 41 دیدگاه

وضعیت عجیب چلسی: کسی برای بازی کردن نمی‌ماند!

روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.

وضعیت عجیب چلسی: کسی برای بازی کردن نمی‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل گذشته با خریدهای متعدد تیمی ترسناک نشان می‌داد اما ولخرجی‌های مالکان جدید این باشگاه در نهایت به ضد خود تبدیل شد و آبی‌ها در پایان فصل جایگاهی بهتر از رتبه دوازدهم لیگ برتر به دست نیاوردند.

با شروع تابستان اما اوضاع برای چلسی بد و بدتر می‌شود. از یک سو چلسی برای رعایت فیرپلی مالی باید چند نفر از بازیکنانش را بفروشد و از سوی دیگر با توجه به جایگاه بد چلسی در جدول لیگ برتر و عدم حضور در رقابتهای اروپایی بسیاری از ستاره‌ها خواهان ادامه حضورشان در این باشگاه نیستند.

چلسی در تابستان جاری مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده اما به جز کریستوفر انکونکو که از لایپزیش به خدمت گرفته شد خرید بزرگ دیگری نداشته و در عوض شاهد خداحافظی چند بازیکن مهم بوده و چند ستاره دیگر هم در آستانه ترک باشگاه هستند.

جداشده‌های قطعی و کسانی که در آستانه جدایی هستند
انگولو کانته و کالیدو کولیبالی حالا رسما از چلسی جدا شده و به ترتیب به الاتحاد و الهلال پیوسته‌اند.

1891187

کای هاورتز آلمانی تست‌های پزشکی آرسنال را پشت سر گذاشته و به زودی راهی تیم همسایه لندنی می‌شود. ماتئو کواچیچ هم بر اساس اعلام دیلی‌میل تستهای پزشکی منچسترسیتی را پشت سر گذاشته و به زودی راهی اتحاد خواهد شد.

جدا شدن میسون مونت هم قطعی به نظر می‌رسد. منچستریونایتد تلاش زیادی برای جذب او دارد ولی چلسی تا این لحظه 3 پیشنهاد شیاطین سرخ را رد کرده است. در آلمان روزنامه بیلد مدعی است که بایرن مونیخ هم برای جذب او تمایل دارد.

1890838

بر اساس گزارش اسکای ایتالیا کاپیتان چلسی سزار آسپیلیکوئتا هم در آستانه پیوستن به اینتر است با اینکه از قراردادش با چلسی یک سال دیگر باقی مانده.

فابریتزیو رومانو تاکید دارد جدایی ادوارد مندی هم قطعی است او به زودی به شهر جده در عربستان سفر می‌کند تا با پشت سر گذاشتن تستهای پزشکی الاهلی به این تیم ملحق شود. حکیم زیاش هم با تیم النصر به توافق لفظی رسیده و به زودی به این تیم عربستانی خواهد پیوست.

1891579

دیدگاه‌ها