کد خبر : 1946850 | 05 تیر 1402 ساعت 21:22 | 37.9K بازدید | 26 دیدگاه

کاپیتان پرسپوليس کفش‌ها را آویخت

خاص‌ترین روز حسین ماهینی: خداحافظی

مدافع جنوبی اسبق پرسپوليس پایان مسیر حرفه‌ای خود در دنیای فوتبال را رسما اعلام کرد.

خاص‌ترین روز حسین ماهینی: خداحافظی

به گزارش “ورزش سه”، حسین ماهینی مدافع راست اسبق پرسپوليس که سابقه حضور در تیم ملی و جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، پایان دوران بازی خود را رسما اعلام کرد تا اکنون آماده چالش رسمی مربیگری در فوتبال ایران شود.

ماهینی که در دوران فوتبالی‌اش چالش‌های عجیبی را دنبال کرده بود و از قطع همکاری ناگهانی و اجباری با پرسپوليس به واسطه پشت سر گذاشتن دوران سربازی تا بازگشت دوباره و پایان همکاری مجدد به درخواست یحیی گل‌محمدی را در این تیم پشت سر گذاشت، در لیگ یک و تیم سایپا آخرین بازی خود را به انجام رساند.

ماهینی که روز گذشته با پایان کلاس‌های دوره مربیگری درجه B مدرک خود را دریافت کرده بود، امروز در پستی نوستالژیک پایان رسمی دوره فوتبالی خود را در ۳۶ سالگی اعلام کرد.

تصاویری از دوره بازی در ایرانجوان بوشهر به عنوان اولین تیم حرفه‌ای تا سایپا تهران در لیگ دسته اول از جمله عکس‌های یادگاری و دوران نوستالژیک حسین ماهینی بود که در صفحه شخصی‌اش برای ادای احترام به تیم‌های دوران بازی‌اش آنها را بازنشر کرده است.

1891584

استقلال اهواز دیگر تیم حرفه‌ای دوران بازی حسین ماهینی بود که در آن با مرحوم علی انصاریان نیز هم‌تیمی بود و خاطرات شیرینی را با یکدیگر پشت سر گذاشته بودند.

1891586

ذوب آهن اما شاید تیمی خاص برای ماهینی محسوب شود؛ جایی که درخشش او آغاز شد و ضمن دعوت به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش و تجربه حضور در جام جهانی، به تیم محبوب خود پیوست و دوران بازی‌اش در پرسپوليس به عنوان بازیکن تا کاپیتانی را دنبال کرد.

1891590

او البته در مقطعی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی از پرسپوليس جدا شد و راهی ملوان بندرانزلی شد. با دریافت کارت خدمت سربازی بار دیگر به پرسپوليس بازگشت.

1891589
1891587

او در بازگشت به پرسپوليس تا فینال آسیا را نیز با این تیم تجربه کرد و در ادامه نیز راهی نساجی مازندران شد تا حضور در تیم محبوب دیگری را در کارنامه خود داشته باشد. آخرین تیم دوران فوتبالی ماهینی سایپا تهران و در دسته اول بود و او با انتشار تصویری از دوران حضورش در این تیم، در نهایت به کار خود در فوتبال پایان داده است.

1891588
1891585

باید دید ماهینی در دوره جدید فوتبالی خود و به عنوان مربی به چه شکل کار را دنبال خواهد کرد و چه اتفاقی پیش روی وی قرار دارد.

دیدگاه‌ها