کد خبر : 1946864 | 06 تیر 1402 ساعت 01:17 | 36.1K بازدید | 8 دیدگاه

هنوز نمی‌دانم دلیل این اتفاق چه بود

روایت ترسناک شزنی: فکر کردم دارم می‌میرم!

وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!

روایت ترسناک شزنی: فکر کردم دارم می‌میرم!

به گزارش "ورزش سه"، وویژیک شزنی در نیمه اول دیدار تیم‌های یوونتوس و اسپورتیگ لیسبون به دلیل احساس درد شدید از ناحیه قفسه سینه مجبور به ترک زمین شد تا نگرانی‌های زیادی در مورد سلامتی او به وجود بیاید. این یک مشکل جدی نبود اما خیلی‌ها از جمله خود این بازیکن را به شدت ترساند.

گلیسون برمر، مدافع یوونتوس، زمانی که متوجه این موضوع شد خیلی سریع از کادر پزشکی تیمش خواست تا برای مداوای دروازه‌بان لهستانی وارد زمین شوند. دقایق بعد ملی‌پوش لهستانی یووه در حالی که اشک می‌ریخت زمین بازی را ترک کرد تا نگرانی‌ها به اوج برسد.

شزنی با وجود این نگرانی‌ها مشکل خاصی نداشت و توانست خیلی سریع به میدان برگشته و یوونتوس را در هفته‌های پایانی فصل همراهی کند. او در گفت و گو با کانال پلاس لهستان شرایط حاکم بر آن لحظات را وحشتناک توصیف کرد و افزود که احساس می‌کرد قفسه سینه‌اش در آستانه انفجار است.

1891615

او گفت: "واقعا فکر می‌کردم که دارم می‌میرم! بعد از اینکه توپ را به مدافع خودی پاس دادم احساس کردم که قلبم در آستانه انفجار قرار دارد. بعد در لحظه‌ای که یک ضربه کرنر اعلام شد به آرکادیوش گفتم که احساس درد می‌کنم و آنها خیلی زود تیم پزشکی را صدا زدند."

شزنی در مورد علت این اتفاق گفت: "هنوز در این مورد مطمئن نیستم اما فکر می‌کنم به دلیل مشکلات کمر یا ستون فقرات بوده است. درد وحشتناکی بود که تا به امروز نتوانسته‌ایم دلیل اصلی آن را متوجه شویم."

دیدگاه‌ها