کد خبر : 1946911 | 06 تیر 1402 ساعت 11:59 | 55.5K بازدید | 54 دیدگاه

کابوس دوباره ستاره بارسا: باید همین تابستان بروی!

باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.

کابوس دوباره ستاره بارسا: باید همین تابستان بروی!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده که این باشگاه چاره‌ای جز بررسی پیشنهادات ارائه شده برای ستاره‌های تیمش نداشته باشد. 

ژاوی امیدوار است که بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را به خدمت بگیرد و این کار نیازمند تامین بودجه و کسب درآمد بیشتر به منظور رعایت قوانین فرپلی مالی لالیگا است.

این وضعیت در تابستان گذشته هم ایجاد شده بود و آن‌ها بارها تلاش کردند که دی یونگ را برای قبول پیشنهاد مالی خوب ارائه شده از سوی منچستریونایتد تحت فشار بگذارند اما موفق نشدند و در نهایت این بازیکن در نوکمپ ماندگار شد. 

1890631

عملکرد خوب او در طول فصل باعث شد که ژاوی به استفاده از او در ترکیب تیمش مجاب شود و انتظار می‌رفت که شرایط برای یان بازیکن رو به بهبود باشد اما به نظر می‌رسد که اینطور نیست. 

بارسا روز گذشته رسما از ایلکای گوندوگان به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد و با حضور گاوی و پدری، شاید این هافبک هلندی با مشکلات جدی برای فصل آینده روبرو شود. 

منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو باشگاهی هستند که شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر دارند و به او علاقمند هستند و انتظار می‌رود که در صورت ارائه پیشنهاد، بارسا بار دیگر دی یونگ را برای ترک این تیم تحت فشار قرار دهد.

دیدگاه‌ها