کد خبر : 1946920 | 06 تیر 1402 ساعت 12:45 | 38.6K بازدید | 2 دیدگاه

رودریگو در مورد تمدید مودریچ:

مطمئن بودم شماره 10 ما تمدید می‌کند

رودریگو از اینکه لوکا مودریچ قراردادش را با رئال تمدید کرد بسیار خوشحال بود و گفت به وفاداری ستاره کروات تردید نداشت.

مطمئن بودم شماره 10 ما تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید دیروز به طور رسمی از توافق خود با لوکا مودریچ برای تمدید یک ساله قرارداد این بازیکن تا پایان ماه ژوئن 2024 خبر داد. این هافبک کروات که در سال 2012 از تاتنهام به رئال مادرید ملحق شد، اخیراً پیشنهادهایی از عربستان را به منظور ماندن در رئال مادرید رده کرده بود، در یازده فصل اخیر به کهکشانی‌ها برای کسب 23 جام مختلف کمک کرده که از آن جمله می‌توان به پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا اشاره کرد.

1891387

تمدید قرارداد مودریچ موجی از خوشحالی را در میان هواداران و البته هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد. بسیاری زیر پست باشگاه رئال مادرید به این اتفاق واکنش نشان دادند؛ از جمله رودریگو که یکی از اولین کسانی بود که نسبت به تمدید مودریچ ابراز خوشحالی کرد و نوشت: «شماره 10 ما ماندنی شد.»

1891687

رودریگو که در برزیل به سر می برد، در حاشیه یک مراسم و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید مودریچ گفت: «مطمئنم بودم مودریچ تمدید می‌کند. او رهبر و لیدر ما در رختکن است و به ما گفته بود که می‌ماند. ما به او برای فصل بعد نیاز داریم و لوکا مثل همیشه کمک خواهد کرد در چالش‌های پیش رو موفق شویم. واقعا خبر خوشحال‌کننده‌ای بود.»

دیدگاه‌ها