کد خبر : 1946935 | 06 تیر 1402 ساعت 12:30 | 56.5K بازدید | 54 دیدگاه

قطر روی کیلیان امباپه قیمت گذاشت

مالکان قطری پی اس جی از باشگاه‌های خواهان کیلیان امباپه 200 میلیون یورو می خواهند.

قطر روی کیلیان امباپه قیمت گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه در پی اس جی نامشخص است. او تا اول آگوست می‌تواند بند تمدیدش تا 2025 را فعال کند ولی ترجیح داد با ارسال نامه‌ای به مدیران باشگاه اطلاع دهد که قصد تمدید ندارد. به این ترتیب او از اول ژانویه می‌تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و همه می‌دانند که او فقط رئال را می‌خواهد.

1890256

پاری سن ژرمن تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد با کیلیان امباپه برای مدتی طولانی بجنگد و هدف این است با او بر سر تمدید یا جدایی قطعی به توافق زودهنگام برسد. 

طبق ادعای لوپاریزین، موضع باشگاه پاریسی با وجود اظهارنظرهای اخیر این بازیکن مبنی بر اینکه قطعا فصل بعد خواهد ماند ولی قراردادش را تمدید نمی‌کند، تغییری نکرده است و باشگاه اصرار دارد که اگر کیلیان تمدید نکند، باید همین تابستان برود.

1891704

این نشریه نزدیک به پی اس جی نوشته است که مالکان قطری پی اس جی روی امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشته اند و حاضر نیستند یک یورو هم تخفیف بدهند.

رئال و هر باشگاهی برای خرید امباپه باید این رقم را بپردازد در حالی که اخیرا ادعا شد امباپه در صورت متقاعد شدن به جدایی از پی اس جی درخواست تخفیف خواهد کرد تا بتواند از رئال پاداش انتقال دریافت کند. در واقع رئال حاضر نیست هم 200 میلیون یورو به پی اس جی بدهد و هم 120 میلیون یورو پاداش به امباپه.

دیدگاه‌ها