کد خبر : 1946949 | 06 تیر 1402 ساعت 14:04 | 37.2K بازدید | 9 دیدگاه

زولا:

آبراموویچ حاضر بود به خاطر من کالیاری را بخرد

جانفرانکو زولا، ستاره سابق چلسی ادعای بزرگ درباره رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه لیگ برتری را تایید کرد.

آبراموویچ حاضر بود به خاطر من کالیاری را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، جانفرانکو زولا فاش می‌کند که وقتی در سال 2003 به کالیاری بازگشت، مالک جدید چلسی یعنی رومن آبراموویچ سوال کرده که آیا می‌تواند به جای زولا، باشگاه ایتالیایی را بخرد تا دوباره این بازیکن را در اختیار داشته باشد یا خیر.

ملی پوش ایتالیایی در استمفوردبریج به یک اسطوره تبدیل شد، یکی از اولین ستاره های واقعا بزرگی که در آن زمان به لیگ برتر رفت.

او در تابستان 2003 به باشگاه شهر خود کالیاری بازگشت، زمانی که چلسی توسط کن بیتس به آبراموویچ فروخته شد و دوران جدیدی برای تیم لیگ برتری آغاز شد.

زولا در گفتگو با اسکای اسپورت درباره تماس مالک وقت باشگاه چلسی گفت:"من تماسی از کن بیتس دریافت کردم که در آن زمان هنوز مالک بود. او می‌دانست که من در حال مذاکره با کالیاری برای بازگشت به ساردینیا هستم. او گفت: جانفرانکو، امیدوارم هنوز امضا نکرده باشی. صبر کن، زیرا کسی می‌آید - نمی‌توانم نامش را فعلا به تو بگویم - اما او باعث می‌شود نظرت را عوض کنی. به بیتس گفتم متاسفم، اما قبلاً قول داده‌ام. روز بعد فهمیدم این آبراموویچ بود که باشگاه را خریده بود."

1891719

از زولا در مورد داستانی پرسیده شد که آبراموویچ سپس با ماسیمو سلینو، رئیس کالیاری تماس گرفت تا در مورد خرید زولا پرس و جو کند. زولا گفت:"همان چیزی که سلینو گفت، اتفاق افتاد. او تماس گرفت که من را برگرداند و سپس سوال کرد که قیمت کل باشگاه کالیاری چقدر است. می‌دانم که وقتی آبراموویچ باشگاه را خرید، فکر می‌کرد بازیکن چلسی هستم، بنابراین سعی کرد من را پس بگیرد. او نمی دانست که قبلاً تصمیمم را گرفته و قولم را داده بودم."

زولا 310 بازی رسمی با پیراهن چلسی انجام داد و 78 گل زد و 26 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

دیدگاه‌ها